2011-08-13, 10:17
Medlem
Den här tråden visar med all tydlighet hur vi grabbar hjälps åt att blockera varandra! Mer homofobi än flugor på ett flugpapper. Självklart skall killar kunna måla naglarna om de känner för det.
Citera
2011-08-13, 13:13
Bannlyst
Jag har haft på mig nagellack några gånger på krogen. Men mest för att visa hur cool jag är som "går min egen väg"! (Eller mest för att intressera tjejer) Och då har det varit neonfärger som rosa eller gult. Bögigt? Ja. Intresserar folk? Ja. Kul grej? Ja. Manligt? Nej.
Citera
2011-08-13, 13:55
Medlem
Bäver_s avatar
Jag lånar något slags nagellack av tjejen som ger naglarna lyster så det ser vårdat ut.
Citera
2011-08-14, 14:29
Medlem
brianmolkos avatar
Passar väl till viss stil, och de tjejerna som gillar den stilen gillar väl den och är lite åt den själva. Sen behöver man inte bry sig om killar på FB som anser sig manliga, när de egentligen är lite gay och feminima mot en del tjejer som tror sig vara jättefeminima när de egentligen är ganska manhaftigt maskulina
Citera
2011-08-14, 14:33
Medlem
ShogunAssasins avatar
Jag har just nu alla tånaglar på endast höger fot målade med någon silverfärg, det ser ganska kul ut.
Sprit var involverat när det hände.
Citera
2011-08-14, 15:16
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smeknamn1
Jag har haft på mig nagellack några gånger på krogen. Men mest för att visa hur cool jag är som "går min egen väg"! (Eller mest för att intressera tjejer) Och då har det varit neonfärger som rosa eller gult. Bögigt? Ja. Intresserar folk? Ja. Kul grej? Ja. Manligt? Nej.

Så varför är det bögigt? Om man kollar överlag på den homosexuella och heterosexuella populationen tror jag snabbt att man ser att den heterosexuella bär nagellack överlag mer än den homosexuella. Emos, gothare och annat lul-lul kör ju med skiten.

Själv skulle nog aldrig frivilligt pröva att måla naglarna just för att jag aldrig gjort det förut
Citera
2011-08-14, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smeknamn1

jag gör samma grej lite då och då, det blir alltid uppskattat och om någon skulle komma fram och säga att det var bögigt skulle jag inte bry mig. De flesta tjejer verka gilla att man vågar göra något udda så varför ska jag bry mig om någon kille tycker det är bögigt.

kan även tillägga att min stil inte på något sätt är rockig eller på något annat sätt som skulle göra att nagellacket känns mer naturligt. Kör en mer "snygg" stil med skjorta, fluga och pullover oftast när jag går ut och då bryter det av på ett härligt sätt
Citera
2011-08-14, 16:24
Medlem
174563s avatar
Det är irriterande och provocerande främst för att man vet själva orsaken till varför de gör det. För att få uppmärksamhet. Visst kan det ses som gay och omanligt men det jag stör mig på när jag ser någon med målade naglar är att jag tänker "nu är det ännu en pajas som läst the game och ska köra peacocking för att tjejer ska ah något att fråga om"
Citera
2011-08-17, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 174563
Det är irriterande och provocerande främst för att man vet själva orsaken till varför de gör det. För att få uppmärksamhet. Visst kan det ses som gay och omanligt men det jag stör mig på när jag ser någon med målade naglar är att jag tänker "nu är det ännu en pajas som läst the game och ska köra peacocking för att tjejer ska ah något att fråga om"

Jag gör det verkligen inte för uppmärksamhet.
Jag gör det för att jag tycker att det är tjusigt som attans.
Citera
2011-08-17, 17:41
Medlem
Kul att vissa är så lättprovocerade. Jag tycker det är skitsnyggt med svart nagellack på killar men använder själv inte det så ofta. Min tjej gillar det också, t.o.m. mer än jag.
Citera
2011-08-19, 15:36
Medlem
TicTaxs avatar
Svart nagellack är det ända jag kan tänka mig, det är väldigt svårt för en kille att passa i nagellack
Citera
2011-08-19, 15:41
Bannlyst
Otroligt jävla fult.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här