2011-07-16, 20:40
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Ursäkta mina fördomar, men jag tror inte Zigenare eller araber brukar hyra slott för bröllop. Viktigaste frågan nu: Är det Trollenäs? Det finns väl ett tiotal slott att välja på bara i Eslövs kommun?
Näe, det låter lite fel, men å andra sidan så är flera inblandade och gärningsmannen har fått så pass på moppo att han är förd till sjukhus med skallskador, låter allt utom svenskt.
Citera
2011-07-16, 20:41
Bannlyst
tror säkert det är tattare, alternativt albaner. Helt säkert är att inga svenskar skulle ha med sig kniv på bröllop. Heja multilulti
Citera
2011-07-16, 20:43
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13334576.ab
Citera
2011-07-16, 20:44
Medlem
Deralnocors avatar
Tänkte precis samma sak, vilket jävla dröm bröllop, farsan sa "måste vara invandrare" och det skulle inte förvåna mig heller. Sorgligt men sant.

Skulle därför vara "kul" å veta mer om vad det var för Böllop
Citera
2011-07-16, 20:44
Medlem
Niteclubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offpist11
tror säkert det är tattare, alternativt albaner. Helt säkert är att inga svenskar skulle ha med sig kniv på bröllop. Heja multilulti

Vem säger att han hade med sig kniv, min teori är att han fann en kniv på platsen, ett gammal slott har säkert ett massa antika vapen på väggarna!
Citera
2011-07-16, 20:47
Medlem
Deralnocors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niteclub
Vem säger att han hade med sig kniv, min teori är att han fann en kniv på platsen, ett gammal slott har säkert ett massa antika vapen på väggarna!

Eller bara tårtkniven eller sabeln som farfar sabrerade skumpan med nyss?

klart som fan h*n inte gick på bröllopet och tänkte "fan man kanske skulle ta med sig morakniven utifall man ska hugga lite" det tror jag ingen gör oavsätt nationalitet!
Citera
2011-07-16, 20:49
Moderator
Chantres avatar
Gärningsmannen är 52 år.
Citera
2011-07-16, 20:49
Medlem
Det ser ut att vara värre än vad i alla fall jag trodde från början. Fyra allvarligt skadade.

Citera
2011-07-16, 20:51
Medlem
Canarsies avatar
Det behöver väl inte direkt vara så att någon/några har tagit med sig kniv. De kanske tog vad som fanns till hands. Kniven de använde för att äta, exempelvis. Och det är väl även svenskar kapabla till att göra.
Citera
2011-07-16, 20:52
Medlem
Deralnocors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filuren66
Det ser ut att vara värre än vad i alla fall jag trodde från början. Fyra allvarligt skadade.

"Två allvarligt skadade"

Vad är det du inte förstår? fem förda till sjukhus, fyra stycken knivskurna Två allvarligt skadade NUFF SAID
Citera
2011-07-16, 20:54
Medlem
krackelerars avatar
Jag hoppas på en högadlig pursvensk bröllopsfest med fylla knivar, svärd,rustning och vapensköldar i högsta hugg.
Citera
2011-07-16, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deralnocor
"Två allvarligt skadade"

Vad är det du inte förstår? fem förda till sjukhus, fyra stycken knivskurna Två allvarligt skadade NUFF SAID

Citat från första raderna på Aftonhoran:

"Fyra personer knivhöggs svårt när ett bröllop urartade utanför Eslöv på lördagseftermiddagen."

Vad är det DU inte förstår???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in