Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-16, 19:06
Medlem
WindowsSetups avatar
Hej,
jag hittar inte Internet Explorer 5.5 SP2 på svenska. Jag undrar om det finns någon annan som vet var den finns. Har sökt på google utan lycka, hittar bara på engelska! Finns det någon som vet var jag kan hämta den på svenska? Tacksam för svar.
Citera
2011-07-16, 19:28
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WindowsSetup
Hej,
jag hittar inte Internet Explorer 5.5 SP2 på svenska. Jag undrar om det finns någon annan som vet var den finns. Har sökt på google utan lycka, hittar bara på engelska! Finns det någon som vet var jag kan hämta den på svenska? Tacksam för svar.
5.5 på svenska? Har du kollat hoss tekniska museet?

Vad ska du med en sån otroligt gammal webläsare till? Tror inte ens att den går att få tag på längre på nåt vettigt vis, har till och med för mej att MS slutade med sin support för IE 6 rätt nyligen?
Citera
2011-07-16, 19:30
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Man finner lite mer information om detta här -> http://support.microsoft.com/kb/276369

Läs stycke 3.
Citera
2011-07-16, 19:48
Medlem
WindowsSetups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
5.5 på svenska? Har du kollat hoss tekniska museet?

Vad ska du med en sån otroligt gammal webläsare till? Tror inte ens att den går att få tag på längre på nåt vettigt vis, har till och med för mej att MS slutade med sin support för IE 6 rätt nyligen?

Jag behöver webbläsaren till min gamla dator som kör Windows 95. I installationsprogrammet för Internet Explorer 6 står det att Windows 95 inte stöds. Jag har provat med den engelska versionen av IE 5.5 SP2 och den installerades utan problem. Men jag har inte hittat någon svensk version av den på sidan där jag hittade den engelska.
Citera
2011-07-16, 19:58
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WindowsSetup
Jag behöver webbläsaren till min gamla dator som kör Windows 95. I installationsprogrammet för Internet Explorer 6 står det att Windows 95 inte stöds. Jag har provat med den engelska versionen av IE 5.5 SP2 och den installerades utan problem. Men jag har inte hittat någon svensk version av den på sidan där jag hittade den engelska.

Ett tips är någon CD-skiva som medföljer PC för Alla och som har något år på ryggen. Hör runt inom din kompiskrets om någon sitter med gamla CD-skivor ifrån PC för Alla.
Citera
2011-07-16, 20:03
Medlem
WindowsSetups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Ett tips är någon CD-skiva som medföljer PC för Alla och som har något år på ryggen. Hör runt inom din kompiskrets om någon sitter med gamla CD-skivor ifrån PC för Alla.

Tack, ska kolla upp det. Men det är inte så stor sannolikhet att någon av dem har det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in