2011-07-14, 18:26
Medlem
Kanske postr detta på fel ställe, mensitter med en telefon så ddt bmir jäklkgg jobbigt att söka runt

Sitter på detox och behandlas med heminevrin vilkdt e ok. Men de råkade missa nina Lyrica som jag hade med mig så fråga. Ifall det är farligt att kombinera dessa två så man kanske kunde må lite bättre när det känns som jävligast
Citera
2011-07-14, 18:51
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruse
Kanske postr detta på fel ställe, mensitter med en telefon så ddt bmir jäklkgg jobbigt att söka runt

Sitter på detox och behandlas med heminevrin vilkdt e ok. Men de råkade missa nina Lyrica som jag hade med mig så fråga. Ifall det är farligt att kombinera dessa två så man kanske kunde må lite bättre när det känns som jävligast

jag skulle låta bli!
Citera
2011-07-14, 19:51
Medlem
Slingshots avatar
Lyrica boostar på Heminevrin bra, är inte farligt.
Citera
2011-07-15, 18:15
Medlem
Jag är novis så det förslår, men hur många lyrika skulle man kunna ta utan att man skulle verka allt för rullig.
Får två Hemmisar fyra ggr om dagen o lyrikan e på 50mg.
Citera
2011-07-15, 20:24
Medlem
Novis? Låter ju bra.

Dnt, just dnt.
Citera
2011-07-16, 17:02
Medlem
Jaja jag får tacka för svar..

Ställer en fråga o får ett vettigt svar av tre.

Gunishment eller vad fan du kallade dig. Gå nu o ta ur tummen ur röven så känns saker o ting mycket bättre... FH
Citera
2011-07-16, 21:07
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jaja jag får tacka för svar..

Ställer en fråga o får ett vettigt svar av tre.

Gunishment eller vad fan du kallade dig. Gå nu o ta ur tummen ur röven så känns saker o ting mycket bättre... FH

Testat dom ihop ännu?
Citera
2011-07-17, 10:38
Medlem
Nej, de har inte börjat nedtrappningen på Heminevrinet ännu så än så länge är det ganska lugnt.
Får se hur jag gör framöver kanske bättre och ta tjuren i hornen och ta det soom det kommer
Citera
2011-11-23, 03:43
Medlem
Citat:

En ganska lustig grejj är att jag tycker lyrica liknar heminevrin... lyrica är som gamla tiders barbiturater... man blir helt kickad o vill vara vaken.. kan städa hela lägenheten i flera timmar.. mycket märkligt.. några lyrica o det är bättre än amfetamin :-).. om man ska blanda dem(?) ingen aning.. kanske lika bra att ta de olika pillren i olika omgångar, det kanske ger mest :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in