2011-07-12, 00:22
Medlem
Elektricitets avatar
Det finns väl ingen anledning till att man vill läsa första sidan i en tråd man prenumererar på?

Jag vill i alla fall alltid läsa det senaste inlägget, och om man prenumererar på många trådar så skulle det underlätta om man direkt skulle skickas till den sista sidan i tråden istället för den första.
Citera
2011-07-12, 00:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elektricitet
Det finns väl ingen anledning till att man vill läsa första sidan i en tråd man prenumererar på?
Jo, till exempel när man behöver skicka en länk till tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Elektricitet
Jag vill i alla fall alltid läsa det senaste inlägget, och om man prenumererar på många trådar så skulle det underlätta om man direkt skulle skickas till den sista sidan i tråden istället för den första.
Bara att klicka på antalet sidor i tråden ju?

"Den Officiella Housetråden på Flashback! (711)" Klicka på 711 så kommer du dit.
Citera
2011-07-12, 00:43
Medlem
Elektricitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guywithtnt
Jo, till exempel när man behöver skicka en länk till tråden.

Bara att klicka på antalet sidor i tråden ju?

"Den Officiella Housetråden på Flashback! (711)" Klicka på 711 så kommer du dit.

Man vill väl oftast läsa det senaste inlägget i tråden? Därför tycker jag att man borde skickas till den sista sidan i tråden istället för den första.

Visst, man kan klicka på antalet sidor, men det är mycket bekvämare att bara dra musen neråt till den tråd man vill besöka.
Citera
2011-07-13, 02:40
Moderator
MondoBizarros avatar
I Prenumerationer så klickar jag helt enkelt på den lilla ikonen längst till vänster, vilket skickar mig till första olästa inlägg.
Eller ja, det SKA funka så men forumet har lite strul just nu och ibland funkar det bara inte.
Citera
2011-08-22, 18:07
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
I Prenumerationer så klickar jag helt enkelt på den lilla ikonen längst till vänster, vilket skickar mig till första olästa inlägg.
Eller ja, det SKA funka så men forumet har lite strul just nu och ibland funkar det bara inte.

Så ska det fungera ja.
Av någon underlig anledning så gör det inte det i vissa trådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in