2011-07-21, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonny123
Ingen kommer hämnas hans död..
Å vad får dig att tro det då?
Citera
2011-07-21, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascheberg
http://politisktinkorrekt.info/2011/...kt/#more-93577
jaja
Senast redigerad av sibirisktiger666 2011-07-21 kl. 02:41.
Citera
2011-07-21, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ident
jevla typer de, man vet tyvärr vem nästan alla är. Imad är han som våldtog en kvinna i klagshamn för ett antal år sen. Ett riktigt bra exempel på "bra arbetskraft till sverige"!
E det inte dax att politikerna utvisar sådan äkliga människor????
Ska man inte ta hand om sitt land? Ska man bara vara SÅ blåögd & låta sådan människor förstöra & smutsa ner ett land som va vackert & relativt lungt en gång i tiden som början av 90-talet....
Tycker det är dax att dom rensar ut den smutsen som dom har släppt in & låt dom som vet hur man ska bet sig & har en mening med sitt liv få stanna....
Tycker vi behöver en ny lag ang invanrare. & det är om man gör brott så ska man utvisas direkt, så att dom som verkligen behöver hjälp kan få det. Inte smutsen.....
Citera
2011-07-21, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibirisktiger666
Ska man inte ta hand om sitt land? Ska man bara vara SÅ blåögd & låta sådan människor förstöra & smutsa ner ett land som va vackert & relativt lungt en gång i tiden som början av 90-talet....
Tycker det är dax att dom rensar ut den smutsen som dom har släppt in & låt dom som vet hur man ska bet sig & har en mening med sitt liv få stanna....
Tycker vi behöver en ny lag ang invanrare. & det är om man gör brott så ska man utvisas direkt, så att dom som verkligen behöver hjälp kan få det. Inte smutsen.....
Vad tycker du att man ska göra med dom två svenskarna som var med o hoppade på den nu avlidnes huvud under misshandeln efter det att dom knivhuggit han flertal gånger?
Citera
2011-07-21, 07:35
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bravo83
Tyckte väl att jag kände igen honom... Men förut så hette han Högström i efternamn! Och så hade han långt hår... Han är uppväxt i Oxie.

Ständigt dessa Oxie och Rosengård. Fick mycket spö under uppväxten, var han slagskämpe?
Citera
2011-07-21, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Alex Akbar Ghara Mohammadi är president i malmö, finns med på milleniums bilder..
Alltid uppfattat honom som en rak och trevlig kille. Backar inte.... Har sett honom stå själv framför ett tiotal killar ur en annan 1% klubb efter ett missförstånd på en fest, utan att ge vika.

OT:

Citat: "Ur en annan 1% klubb"?

Systerskapet är INGEN 1% sammanslutning. Lär dig innebörden av uttrycket
Citera
2011-07-21, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffir
OT:

Citat: "Ur en annan 1% klubb"?

Systerskapet är INGEN 1% sammanslutning. Lär dig innebörden av uttrycket

Måhända att jag formulerade mig lite dåligt men jag tror knappast det var någon annan som såg det som något större problem.

Jag är och lever 1% i en 1% klubb. Som jag skrev så har jag stött på honom på ett par fester.

är det det enda du har att tillföra tråden så kan du likagärna hålla käften.
Citera
2011-07-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trenbolone
Måhända att jag formulerade mig lite dåligt men jag tror knappast det var någon annan som såg det som något större problem.

Jag är och lever 1% i en 1% klubb. Som jag skrev så har jag stött på honom på ett par fester.

är det det enda du har att tillföra tråden så kan du likagärna hålla käften.

Sorry dude, detta är FB
Citera
2011-07-21, 15:15
Medlem
Citat:

väl skrivet! (ser ej till stavningen ) håller med dig fullt ut!
Citera
2011-07-21, 15:21
Medlem
bonny123s avatar
Citat:
Å vad får dig att tro det då?

Tro? jag vet
Citera
2011-07-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bonny123
Tro? jag vet
Okej du vet. Men då får du förklara varför dom inte kommer hämnas död...
Citera
2011-07-21, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamescagney
Vad tycker du att man ska göra med dom två svenskarna som var med o hoppade på den nu avlidnes huvud under misshandeln efter det att dom knivhuggit han flertal gånger?
Själv klart sitta sit straff
Men jag tycker inte att utläningar ska komma hit & bete sig som djur & misshandla, vålta & göra massa bedrägerier m,m Då kan dom stanna i sitt land & göra det där i stället...
Bara för att sverige är öppet land & låter dom komma hit & försörjer dom ska dom "tycker jag"
att dom ska visa lite respekt & tacksamhet.
Är du Svensk & gör brott i ditt eget land, ger dig ingen rättighet att bete sig så heller...'
men du borde veta lika bra som jag att våldet har ökat sjukt mycket under 2000- talet
Vad beror det på????
Enligt min mening är det för vi har för mycket blatar som bildar gäng & säljer kokain m,m
Vad är din???????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in