Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Ser jag en sådan tråd och den är felplacerad så gör jag först ett par sökningar för att se hur svårt det vore att hitta rätt. Visar det sig att TS mycket väl kan ha ansträngt sig lite så flyttar jag den. Är TS bara lat så slänger jag skiten och delar eventuellt ut en tillsägelse.
Men hur kan du avgöra om TS har varit lat eller inte?
Jag var med om ett frustrerande problem bara här om dagen... Hade startat en tråd med en frenetisk diskussion och många som kommenterade, satt och roade mig hela kvällen (lite stolt över att det är den första seriösa tråden jag fått på heta ämnen

)
Men nästa dag var hela rasket hivat i papperskorgen, och moderatorn hade skrivit att den kanske passar bättre i SU.
Jag som egentligen inte är direkt insatt i fb hade ingen aning om vad SU vad för något och satt o letade efter ett forum som kanske skulle kunna passa. Efter att ha omformulerat mig la jag den nu i aktuella brott, men dröjde inte länge innan den då kastades, först denna moderatorn sa att att "tidigare moderator har redan sagt att han skulle posta en i Sista Utvägen"
Kunde inte moderator bara flyttat tråden åt mig för att vara lite schysst istället?

Blev ledsen och lite furstrerad över moderatorns arrogans.