Citat:
Ursprungligen postat av Schnyggve
Ja vi får hoppas det finns fler, killen är alltså inte svensktalande och bor utomlands och kommer så fortsätta göra. Jag tycker också nåt bör vara väldigt fel om man är otrogen, det kan ju också vara så som idioten här ovan antyder att hon bara ville ha lite närhet i brist på killen, men det känns ju liksom inte så...hon kommer inte hem förrän i augusti och då får man väl någon slags lägesrapport antar jag, jag är som jag sade lite orolig att hon kommer hem med depåerna välfyllda från killen! hoppas inte! jag vet inte vad jag vill, vi har ju bara träffats en gång, jag kan vara kär i kärleken eftersom jag inte haft ett förhållade på jävligt länge, men jag tror inte det! sånt där visar sig ju om man får ses lite. jag kommer ju inte bli någon älskare direkt...tror jag? men det är ju sant som säger att vi bore ses och tala lite om detta vad som kommer hända osv...segt bara att det måste dröja ett tag!!
Jag gillar kuppidén btw!
Jag gillar kuppidén btw!

Jaha, jag fick för mig att han var på väg att flytta till svrige...
Så är det knappast.. om hon vill ha närhet av en annan i brist på sin egen, så ÄR det något fel. ojoj, gäller att inte tappa greppet om varann under den tiden, vad du nu vill är att hon är med honom, men går runt och tänker på dig samtidigt
Du måste tänka över noga vad det är du vill så du är 110% säker när det är dags att ses..
Kan förstå att det är förjävligt att bara sitt och vänta så länge i ovisshet.. tror inte chanserna förbättras av att det tar sån tid tyvärr. Möjligtvis om hon saknar dig så kommer saknaden att hinna bli otroligt stor, men om vi tänker att hon inte går runt och saknar dig dagligen så är det nog bara negativt :/
Missförstå mig inte, du verkar ju ligga bra till i övrigt

Hur mycket kontakt har ni nu när hon är hos honom? låter ni bara henne ta kontakt för att undvika att han märker något?