Du vet att du sitter för mycket på Flashback när du vet det mesta om droger utan att ha provat något.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när du vet personnummer på GM och BO i ett aktuellt mord, men du vet inte vad som hänt.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när du använder förkortingar som GM och BO.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när du redan har läst om alla fetischer som jobbarkompisar har bara hört talas.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när du vet allt om SD:s politik, inget om KD:s politik men röstar själv på något helt annat.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när...
...du börjar kalla allt PK som strider mot din vilja
...du begär källa på det, med ett leende på läpparna
...du råkar säga aftonhoran istället för aftonbladet i offentlig miljö
...du inte reagerar på helt random saker i omgivningen- det har redan hänt på Flashback
...du hävdar att du har 2k irl inlägg i frågan när du diskuterar något med dina vänner
...du kallar din mamma för troll då hon ber dig göra något simpelt som hon hävdar att hon inte kan göra själv
...när du alltid är först att berätta om nyheter (och information som inte publiceras i tidningar) för dina kompisar.
...när man skiter i läxorna och sitter och letar upp meningslösa trådar på istället.
Senast redigerad av ElHefe 2010-11-15 kl. 22:03.
Du vet att du sitter för mycket på Flashback när...
...du börjar kalla allt PK som strider mot din vilja
...du begär källa på det, med ett leende på läpparna
...du råkar säga aftonhoran istället för aftonbladet i offentlig miljö
...du inte reagerar på helt random saker i omgivningen- det har redan hänt på Flashback
...du hävdar att du har 2k irl inlägg i frågan när du diskuterar något med dina vänner
...du kallar din mamma för troll då hon ber dig göra något simpelt som hon hävdar att hon inte kan göra själv
Prickade faktiskt in 5/6 på denna. Dock förstår jag inte vad jag gjorde på internet innan jag "hittade" Flashback så...