Citat:
Ursprungligen postat av bkb1000
Förstår du inte ens vad du själv skriver? Burqa används inte av kristna eritreaner, stening praktiseras inte av romer, som ofta är medlemmar av någon pingstkyrka. Detta är attribut som du använder för att antyda att situationen skulle ha något med islam att göra.
Detta handlar inte om en gruppvåldtäkt på en rågblond arierflicka som var ute för att plocka blommor till mor (alla rassars blöta dröm, en dröm som nästan aldrig slår in).
Detta är något som händer bland fattiga, outbildade, obildade, arbetslösa, halv- eller helkriminella människor, oberoende av etnisk härkomst. Det händer i favelas i sydamerikas storstäder, det händer i amerikanska husvagnsgetton, det händer Paris förorter, det händer på danska landsbygden.
Det är inget försvar. Var och en har ansvar för sitt beteende. Det går inte att skylla på religion eller kultur, för det finns inga kulturer där sådant här premieras.
De som gjort sig skyldiga till detta ska ha sina straff. Men ingen ska straffas för sin etniska tillhörighet. Det är bara korkat.
Om kristna eritreaner inte använder burqa, så stämmer ju det jag skrev, att 13-åringen inte hade burqa när hon våldtogs.
Jag har inte påstått att zigenare stenade 13-åringen, jag skrev att det var bra att hon inte blev stenad till döds och det är ju i så fall
tack vare att det var zigenare.
Jag påstod inte att det var en gruppvåldtäkt på en rågblond arierflicka.
När du berättar det självklara att våldtäkter förekommer bland många olika grupper är det högst relevant att invandrare i snitt är ca 7 gånger mer våldtäktsbenägna än svenskar, förmodligen är det mycket värre med tanke på situtationen i Oslo där statistiken inte censureras.
Om det dessutom finns ett ytterligare samband som att de är fattiga, krigsskadade eller om de fått anabola-testosteroninjektioner mot sin vilja, spelar ingen roll. Vi har ett val i vårt eget land.
Jag har inte påstått att någon ska straffas för sin etniska tillhörighet.