Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-06-26, 02:34
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
En sådan knapp skulle jag vilja ha. När man kollar igenom gamla långa trådar som man ser att man skrivit i, men vill se vad och när, så finns det inget sätt att kolla det. Visst, har man blivit citerad kan man skriva [quote=sitt användarnamn] och söka, men om ingen citerat en? Hur gör man då? Vore det inte smart med en liten knapp i ett hörn där man kan trycka och se sina egna inlägg i den tråden?

Om det finns något sätt att kolla inläggen får ni gärna informera mig om det.
Citera
2011-06-26, 02:43
Medlem
Du kan kolla dina inlägg i din profil, gå in på den via verktygsikonen uppe till höger.
Citera
2011-06-26, 02:44
Medlem
PostWhores avatar
Det här har diskuterats innan, tror också att det finns ett Userscript för det här..

Citat:
Ursprungligen postat av Suput
Du kan kolla dina inlägg i din profil, gå in på den via verktygsikonen uppe till höger.

Han vill ju kolla just i den tråd han vill utan att behöva bläddra igenom en massa sidor.
Citera
2011-06-26, 02:45
Medlem
Är det inte bara trycka på sitt eget namn ovanför avatern i en av posterna i tråden? Eller funkar det bara på andra?

Jo, om jag går in på det här inlägget, och klickar på "apalle" till vänster, så finns det en knapp som heter "hitta alla inlägg av apalle i det här ämnet" eller nåt liknande, voila!
Citera
2011-06-26, 02:48
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apalle
Är det inte bara trycka på sitt eget namn ovanför avatern i en av posterna i tråden? Eller funkar det bara på andra?

Jo, om jag går in på det här inlägget, och klickar på "apalle" till vänster, så finns det en knapp som heter "hitta alla inlägg av apalle i det här ämnet" eller nåt liknande, voila!
Förvisso, men då måste man ju hitta ett inlägg först. Poängen är att slippa detta.
Citera
2011-06-26, 02:49
Medlem
gadzooxs avatar
https://www.flashback.org/p23545819
Citera
2011-06-26, 02:52
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gadzoox
https://www.flashback.org/p23545819
Jahapp, det var tydligen skitlätt att både hitta och att utföra. Dumförklarad igen alltså.

Fast en knapp vore ändå lite lättare.
Citera
2011-06-26, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Han vill ju kolla just i den tråd han vill utan att behöva bläddra igenom en massa sidor.

Jo det är sant, det är väl bara jag som har så låg post count att det är lätt för mig att kolla igenom Mina inlägg. Sen fick han ett bra svar här ovan ser jag nu. Då har man lärt sig något nytt.
Citera
2011-06-26, 09:36
Medlem
Weahups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
En sådan knapp skulle jag vilja ha. När man kollar igenom gamla långa trådar som man ser att man skrivit i, men vill se vad och när, så finns det inget sätt att kolla det. Visst, har man blivit citerad kan man skriva [quote =sitt användarnamn] och söka, men om ingen citerat en? Hur gör man då? Vore det inte smart med en liten knapp i ett hörn där man kan trycka och se sina egna inlägg i den tråden?

Om det finns något sätt att kolla inläggen får ni gärna informera mig om det.
Låter som en riktigt bra idé! +1 på den!
Citera
2011-06-26, 10:25
Medlem
Ett Hunds avatar
Som det står i sök-FAQ:en kan man skriva in "a:användarnamn" och välja att söka i "Detta ämne" till höger i forumet när man går in i tråden. Då listas alla inlägg av den användare du söker på i den specifika tråden. I TS fall blir det; a:Detvardåsjälva

Även jag är positivt inställd till en knapp istället för en manuell sökning.
Senast redigerad av Ett Hund 2011-06-26 kl. 10:27.
Citera
2011-06-26, 12:59
Medlem
epost72s avatar
Har man då specialtecken i nicket så får man tillämpa sitt userid och söka på det u:userid.
Men visst ett alternativ under ämnesverktyg eller något kunde vara bra.
Citera
2011-06-26, 16:12
Medlem
_killahs avatar
Jag ställer mig i skaran som håller med. En sådan funktion har jag tänkt på många gånger. Visste inte om att sökfunktionen kunde utföra detta. Men som sagt, en knapp vore verkligen att föredra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in