2019-01-16, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Fast den som blev kränkt verkar ha varit den där andra twitteranvändaren. Det var han som startade när han ville bråka.

Hanif är en titanrygg och står upp för sig själv.. men du kanske tycker anonyma användare på twitter som hotar andra är mer ärligt. SOm man känner sig själv känner man andra.

Det är sant, Hanif är ingen blötrygg men han är äckligt PK, precis som Schyffert, och en smygfeminist. Den typen av människor har jag svårt att respektera, blötrygg eller ej.
Citera
2019-02-17, 17:17
Medlem
Någon som vet om Hanif och hans tjej Al*xis H har någon form av öppet förhållande? Har bekanta som pluggat med AH och hon ska tydligen inte vara främmande för att hångla med andra killar på diverse juristfester.

Någon som vet hur länge Hanif och AH varit tillsammans, förresten? Det skiljer ju ganska många år mellan de två.
Citera
2019-02-17, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Brodermordet
Någon som vet om Hanif och hans tjej Al*xis H har någon form av öppet förhållande? Har bekanta som pluggat med AH och hon ska tydligen inte vara främmande för att hångla med andra killar på diverse juristfester.

Det vore ju hedersförtryck om hon inte fick göra det.
Citera
2019-02-24, 18:05
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Stämmer det att han tar anabola steroider? Han har lagt på sig muskler misstänkt fort.
Citera
2019-02-24, 21:19
Medlem
zurfarns avatar
Hanif är väl en bra röst som verkar ut lite välbehövliga åsikter ibland.

Men jag har så jävla svårt för det där jävla IS-skägget. Han och Soran. Och jag har fan svårt för Fällman och Khalili i Bajen också. Trots att jag innerst inne tycker om dom.

Men varför ända inihelvete kan inte männen köra med 5-dagarsstubb? Som jag. Alla brudar gillar det. Som George Clooney efter en roadtrip med Jeepen i Norrbottens inland en vacker augustivecka.
Citera
2019-04-16, 18:27
Medlem
Vobblers avatar
Svårt att ta Hanif på allvar, men han är underhållande. Menar han allt han skriver och säger? Eller testar han hur långt han kan gå? Med sitt ursprung verkar han ha ett frikort och kan säga vad fan han vill. Så jag förstår varför folk gillar honom, men man får ta det mesta med en skopa salt.

Han och Marcus Oscarsson är väldigt lika i sättet, de borde ta en bira ihop.
Citera
2019-04-16, 18:31
Medlem
butofcourses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Svårt att ta Hanif på allvar, men han är underhållande. Menar han allt han skriver och säger? Eller testar han hur långt han kan gå? Med sitt ursprung verkar han ha ett frikort och kan säga vad fan han vill. Så jag förstår varför folk gillar honom, men man får ta det mesta med en skopa salt.

Han och Marcus Oscarsson är väldigt lika i sättet, de borde ta en bira ihop.

Jag tror klart han menar det han säger, dumt vore annars.

Kan tycka han är en frisk fläkt i Moderaterna.
Citera
2019-04-16, 21:28
Medlem
Doubts avatar
Nu har han varit inne och gillat den fuskande moderaten Erik Bengtzboe förklaring till att han visst bodde i sitt pojkrum till han var 30+ och sen flyttade till sin mammas sommarstuga utan sophämtning under vintern.
Tror verkligen Hanif på det? Eller har han något annat bakomliggande motiv till att gå in och visa stöd för bidragsfuskaren (han brukar ju annars vara snabb på att fördöma fuskande)?
Senast redigerad av Doubt 2019-04-16 kl. 21:37.
Citera
2019-04-16, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doubt
Nu har han varit inne och gillat den fuskande moderaten Erik Bengtzboe förklaring till att han visst bodde i sitt pojkrum till han var 30+ och sen flyttade till sin mammas sommarstuga utan sophämtning under vintern.
Tror verkligen Hanif på det? Eller har han något annat bakomliggande motiv till att gå in och visa stöd för bidragsfuskaren (han brukar ju annars vara snabb på att fördöma fuskande)?

Jag reagerade också och tyckte det var omdömeslöst. Oavsett vänskap borde Hanif Bali veta bättre än att stödja en bidragsfuskare.

Hur många röster Hanif Bali än drar in till Moderaterna är förlusten av röster större med Moderater som inte tar ställning mot oegentligheter. Det är omdömeslöst att tro att han kan rädda en person som folkbokfört sig i morsans hydda på landet.
Citera
2019-04-17, 06:53
Medlem
KanskeAndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doubt

Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag reagerade också och tyckte det var omdömeslöst. Oavsett vänskap borde Hanif Bali veta bättre än att stödja en bidragsfuskare.

Hur många röster Hanif Bali än drar in till Moderaterna är förlusten av röster större med Moderater som inte tar ställning mot oegentligheter. Det är omdömeslöst att tro att han kan rädda en person som folkbokfört sig i morsans hydda på landet.

Är själv höger, men det jag avskyr starkt hos många högerväljare är att de tenderar bli som dumma får så fort de sätter någon, i det här fallet Bali och Bengtzboe, på en piedestal. Att de själva visar dig hederlighet betyder inte att de är hederliga på riktigt.

Letar man lite så hittar man säkert ett och annat intressant om Bali med, hade han varit vänster så hade högerväljarna sett igenom vilken äcklig typ han är. Men som sagt så blir många högerväljare som dumma får många gånger.

Att folk ens röstar efter allt hyckleri som vi dagligen ser! Hela Bengtzboes sida är fylld med riksdagsmän som visar sitt stöd för Bengtzboe.

Så som läget och helheten ser ut kan man inte vara riksdagsman och tro på ett enda ord av det som Bengtzboe skrivit på sin sida, annars är man inte värd sin riksdagsstol. Antingen för att man inte har heder nog att sitta där eller åtminstone för att man saknar omdömesförmåga. Någon som saknar omdömesförmåga ska inte stifta våra lagar.

På Bengtzboes sida försöker de skapa fram en beskrivning där "de som känner Bengtzboe och känner till hans historia vet hur speciell hans relation med mamman är", ni som skrivit sådana kommentarer FUCK YOU! Jag är inte en dum får! Vad är det för jävla relation man har till sin mamma så man inte bor med sin fru och sitt lilla barn? INGET, FUCK YOU!
Citera
2019-04-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanskeAnda
Är själv höger, men det jag avskyr starkt hos många högerväljare är att de tenderar bli som dumma får så fort de sätter någon, i det här fallet Bali och Bengtzboe, på en piedestal. Att de själva visar dig hederlighet betyder inte att de är hederliga på riktigt.

Letar man lite så hittar man säkert ett och annat intressant om Bali med, hade han varit vänster så hade högerväljarna sett igenom vilken äcklig typ han är. Men som sagt så blir många högerväljare som dumma får många gånger.

Att folk ens röstar efter allt hyckleri som vi dagligen ser! Hela Bengtzboes sida är fylld med riksdagsmän som visar sitt stöd för Bengtzboe.

Så som läget och helheten ser ut kan man inte vara riksdagsman och tro på ett enda ord av det som Bengtzboe skrivit på sin sida, annars är man inte värd sin riksdagsstol. Antingen för att man inte har heder nog att sitta där eller åtminstone för att man saknar omdömesförmåga. Någon som saknar omdömesförmåga ska inte stifta våra lagar.

På Bengtzboes sida försöker de skapa fram en beskrivning där "de som känner Bengtzboe och känner till hans historia vet hur speciell hans relation med mamman är", ni som skrivit sådana kommentarer FUCK YOU! Jag är inte en dum får! Vad är det för jävla relation man har till sin mamma så man inte bor med sin fru och sitt lilla barn? INGET, FUCK YOU!

Jag instämmer helt i vad du skriver. Dessa kretiner stiftar lagar, samtidigt som deras egen värdenihilism visar att lagar och regler, inte berör dem. Att säga att man bor i mammans obeboeliga stuga är ointelligent. Tror alla svenska politiker, att alla medborgare är idioter?

Jag undrar vad det är för psykologiska mekanismer som gör att personer som Bali och Bengtzboe, anser sig berättigade till dessa pengar och varför de inte tycker den yrkesbana de valt inte har tillräckligt hög lön. De har blivit bortskämda med pengar, på ett sätt att de forlorat all verklighetsförankring, men de vill att vi ska tycka synd om dem. Jag tänkte mycket på Bengtzboe och hans anhang i går och kom fram att jag kände avsmak för hela högen. De är inte lösningen på några som helst problem. Jag vill inte se dem!

Hanif Bali har en bra position som röstmagnet. När han inte är det längre åker han ut. Han har inte intelligens nog att fatta att han måste vara kontroversiell inom vissa ramar. Att försvara kompisens bedrägerier, i ett parti som har brottsligheten som en viktig politisk fråga är att äventyra Moderaternas trovärdighet. Jag tror att all denna beundran Hanif Bali får varit skadlig för honom. Han har tappat det.

Hanif Bali borde ha beröringsskräck för detta kommer inte sluta bra för honom. Jag och andra medborgare kan medge fel, och ändra åsikt när vi ser att vi hade fel. Till skillnad från politiker!
Citera
2019-04-17, 09:10
Medlem
Tydligen behövs det en sådan personlighet som Hanif Bali eftersom den tråkiga Ulf Kristersson inte längre tycks locka till sig några väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in