2004-10-26, 11:04
Medlem
Bodhisattvas avatar
Har problem med inloggningen - varje gång jag besöker sidan så måste jag logga in på nytt (jag har bockat för "kom ihåg mig"). Sedan när jag har loggat in och försöker använda sökfunktionen så måste jag logga in igen.

Jag har rensat vad jag tror är alla cookies/filer för flashback men det verkar ändå inte funka. Dessutom verkar det vara samma problem för mig när jag skall kolla mailen på yahoo.

Någon?

/Bodhis
Citera
2004-10-26, 11:15
Medlem
Valnirs avatar
Inloggningsfel? samt fel på sökfunktionen?

Det har hänt så många ggr nu så jag får spatt
Varje gång jag går ur forumet och sen t.ex senare går in så får jag, trots att jag markerat "kom ihåg mig" alltid logga in på nytt!

Förut var det inte så, då behövde jag logga ut för att verkligen bli utloggad (hoppas ni fattar, är dålig på att förklara ).Jag kunde stänga ner FB och sen vilken sekund som helst gå in igen utan att behöva logga in igen.

Har jag missat nån inställning på min dator eller är det nåt annat fel?Är jag bara okunnig? Hjälp mig nu, snälla

Sen gäller det sökfunktionen på FB. Det funkar att söka på ett speciellt forum men inte att söka från startsidan. Då står det att jag inte har loggat in??!!
Blir galen

Ps.jag gillar de nya smiliesarna (säger/stavar man så??) Ds.
Citera
2004-10-26, 11:19
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Jag tror att ni båda kan hitta lösningen här: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=144250

Tips: Kolla adressen, ni har väl inte kvar den gamla? Se upp med extra / mellan info och scandinavia!
Citera
2004-10-26, 11:28
Medlem
Bodhisattvas avatar
Tackar!

Så enkelt var det - jag hade en gammal adress i "Favoriter". Nu känns livet helt plötsligt lite lättare igen...
Citera
2004-10-26, 11:52
Medlem
Valnirs avatar
Tack!!

Nu e jag glad igen!! Allt funkar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem