Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Jag har sedan en kort tid tillbaka haft en smärta precis på ringmuskeln. Jag passade på igår efter jag duschat att kontrollera vad det var för något. Jag särade på skinkorna framför spegeln och såg att det var en böld som jag tror var av vit nyans. Jag bestämde mig för att klämma på den, men precis när jag var på bristningsgränsen till gråt så försvann bölden upp mellan skinnet i ringmuskeln. Jag slängde av mig alla kläderna och satte mig i fosterställning i duschen medan jag spolade bort smärtan.
När jag efter kvällens festligheter skulle gå och lägga mig så kände jag runt ringmuskeln och märkte att bölden var tillbaka. Jag ställde mig återigen framför spegeln för att kolla hur det såg ut och såg nu att bölden hade multiplicerat sig och hade nu blivit två bölder som delade yta på min minimala ringmuskel. Dessa hade nu färgats svarta, möjligen från mina tidigare klämningsförsök. Dock är jag osäker på om bölderna hade en annan färg innan så det är möjligt att dessa varit svarta hela tiden.
Nu undrar jag vadfan detta är för finnar/bölder/utväxter som våldgästar min analöppning. Alla svar välkomnas!
Möjligtvis lite OT, men vilket kön besitter du?