Citat:
Ursprungligen postat av RandomSaft
Det jag vill!
1: Tillsägelsen skall tasbort.
2: Mitt inlägg ska komma tillbaka i samma plats (#).
3: Gutegirl ska inte ha kvar titeln som moderator.
4: Gutegirl ska be om ursäkt, ett välskrivet PM till mig.
5: admin5 ska inte ha kvar titeln som Administrator.
6: admin5 ska be om ursäkt, ett välskrivet PM till mig.
7: Jag ska få en bra förklaring av Admin5.
8: Jag ska få en bra förklaring av gutegirl.
Tack!
Ojojoj! Ännu en rättshaverist som fått en tillsägelse och blivit så kränkt av det att han till varje pris är beredd att kämpa för att få bort den
Jag har svårt att förstå att folk kan bli så kränkta över att få en tillsägelse. Ditt svar var trams och inget annat. Du kunde ha klarat dig om du utvecklat ditt svar lite. Hade du istället skrivit några rader om att det finns en risk, förvisso väldigt liten sådan, att få hiv om man råkar utbyta kroppsvätskor med varandra så hade du klarat dig. Att bara skriva
"Det är äckligt.. antagligen kommer ni få aids snart" är rent trams och man är idiot om man inte begriper bättre.
Nu har Flashback ingen tydlig regel om att trams inte är tillåtet så moderatorerna kallar det vanligen OT, även om det inte alltid är så. Däremot har forumet ett tydligt mål att uppnå kvalitet framför kvantitet och ditt inlägg var inte nobelprisnivå direkt.
Och varför skulle en tillsägelse vara så farligt? Vanligs skötsamma debattörer får någon gång emellanåt en tillsägelse. Ibland kan den kännas helt rätt och ibland lite tveksam. Men betänk att de flesta av oss nog många gånger förtjänat tillsägelser, men ändå klarat oss och då känns det lite konstigt att man ska sitta och lipa när man väl fått en tillsägelse. Sä jäkla farligt är det inte, eller hur?