2011-06-20, 14:40
Medlem
Neverthelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neontomte
Vad har du rätt för?

Absolut kan man plantera ut dem. Men det är högst troligt att det är någon kommersiell strain och på så sätt kommer den inte blomma klart här i Sverige.

Dom är ju så gott som färdigveggade och det enda jag påpekade var att det inte var för sent att sätta ut dom.

Citat:
Är det emot FBs regler att outa stad eller liknande i ett sånt här läge? Vem vet, någon kanske nappar på att vara "fodervärd".

Finns ju trådar om vart det finns röka och vilka strains det är.. Så jag skulle nog tippa på att det är chill att outa sin stad. (Inte 100%).
Citera
2011-06-20, 14:57
Medlem
Neontomtes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nevertheless
Dom är ju så gott som färdigveggade och det enda jag påpekade var att det inte var för sent att sätta ut dom.

Färdiga veggade? Dem kommer vara kvar i vegg stadiet i ett par månader till om dem sätts ut i naturen nu.
Antagligen är det en kommersiell strain och på så vis kommer den inte hinna blomma färdigt.

Men det var inte ts fråga, strunt samma nu
Citera
2011-06-30, 05:40
Medlem
Eftersom jag inte lagt in dom i blomm ännu, så måste jag göra det inne, då dom inte börjar blomma av sig själv. Sen ha en sativa strain i sverige då kommer solen hinna gå ner innan dom ens är halv färdiga.
Citera
2011-06-30, 20:20
Medlem
haha prox, fodervärd jadu, är det inte ganska riskabelt då man inte känner någon här på forumet
Citera
2011-06-30, 20:34
Medlem
brisingrs avatar
Eftersom att du inte verkar ha något annat val just nu än att sätta ut dem i naturen kan detta anses lämpligt. Du kan ha plantorna ute tills dess att du hittat ett permanent boende. Temperaturen är perfekt ute!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in