Hej. Ska försöka vara så kortfattad som möjligt. Det hela började igår med att jag spelade en Starcraft 2 match, och helt plöstligt slutade tangentbordet att fungera, inga tangenter överhuvudtaget fungerade, och när jag använde google chrome så användes bara snabbkommandon.
Musen verkade också trasig med tanke på att när jag skulle välja ett program på skrivbordet så öppnades fler program samtidigt när jag bara klickade på ett. Och när jag scrollade i webläsaren så zoomade den in/ut istället för att scrolla upp/ner.
Det hela slutade med att jag stängde av datorn och gick o la mig. Dagen efter när jag startar datorn så rebootar den innan OS hinner börjar ladda och det finns ingen möjlighet att komma in på felsäkert läge. Den rebootar om och om igen.
Gör den samma sak om du tar bort ALLA hårddiskar, DVD, SATA/IDE kablar?
Ser/Hör du på fläktarna hur den startar om?
För då kan du ta bort ALLT utanför chassit utom strömkabeln till nätagget. Det händer att småsaker som tangentbord osv orsakat konstiga fel. Grafikkortet kan du ta bort också då.
Det här är för att testa om du bara råka ha virus, korrupt Windows mm på hårddisken eller om det är hårdvara.
Senast redigerad av panpo98 2011-06-17 kl. 20:12.