Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-06-15, 22:09
Medlem
DanteAlighieris avatar
Är oerhört trött på att läsa samma gamla trådar på heta och populära ämnen. Därför föreslår jag att man kan markera en tråd som läst och att den därefter tas bort från heta ämnen och låter tråden som ligger först utanför kommer in etc. Ni fattar?

Typ som personliga heta ämnen, fast ändå inte.

Vad tycker ni?
Citera
2011-06-15, 22:12
Bannlyst
Jag håller med

Förresten, vad fan är skillnaden mellan populära och heta ämnen?
Citera
2011-06-15, 22:23
Medlem
ApaOnCracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afuhren
Jag håller med

Förresten, vad fan är skillnaden mellan populära och heta ämnen?
Populära är dom med mest svar på 24h. Heta är dom som har mest inne på själva tråden. Förövrigt håller jag med Ts vore skönt med en sån funktion.
Citera
2011-06-15, 22:52
Medlem
trashitss avatar
Mycket bra idé!
Citera
2011-06-15, 23:07
Medlem
micaeles avatar
Det låter som en ohyggligt bra idé! Men programmeraren i en själv tänker genast på tiden och kraften det skulle ta att implementera något dylikt. Mycket databas och mången kod krävs för att ge var användare en egen lista, där vitt skilda trådar kan ingå eller ej.

Vi får tänka långsiktigt såsom politikerna - mot Flashback 2021!
Citera
2011-06-15, 23:15
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det låter som en ohyggligt bra idé! Men programmeraren i en själv tänker genast på tiden och kraften det skulle ta att implementera något dylikt. Mycket databas och mången kod krävs för att ge var användare en egen lista, där vitt skilda trådar kan ingå eller ej.

Egentligen är det inte alls svårt att lösa
Plocka bort HÄ och PÄ helt och hållet så slipper man vidare bryderier kring den frågan.
Citera
2011-06-15, 23:55
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Egentligen är det inte alls svårt att lösa
Plocka bort HÄ och PÄ helt och hållet så slipper man vidare bryderier kring den frågan.
En lösning, men tråkig sådan. HÄ är ju bättre nyhetskanal än Aftonbladet, så den funktionen har god anledning att få leva och frodas.
Citera
2011-06-16, 06:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
En lösning, men tråkig sådan. HÄ är ju bättre nyhetskanal än Aftonbladet, så den funktionen har god anledning att få leva och frodas.
Jo det kan väl vara kvar i dess nuvarande form, men jag ser inte riktigt anledningen till varför man pilla och ändra ännu mer i konceptet är vad so redan gjorts.
Citera
2011-06-16, 15:57
Bannlyst
Citat:

Håller med om att det kan vara en småskoj funktion som skapar enorma mängder arbete för lite gain.

Har ni så lata politiker? Här har de planerat in livet i prydliga rutor fram till 2050, därefter lever vi i ett mörkt hål i Umeå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in