2004-10-22, 14:29
Medlem
Carcasss avatar
Det här var fan riktigt groteskt...
2004-10-22, 14:30
Medlem
Lutass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Snart kommer ännu fler smilies ...

Hurra!!!

Senare idag.

admin
Det är bara att hålla tummarna att de blir några riktiga höjdare... Skål på dig med...
2004-10-22, 14:31
Medlem
Garfield.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Snart kommer ännu fler smilies ...

Hurra!!!

Senare idag.

admin

--> --> -->
2004-10-22, 14:33
Medlem
alter egos avatar
Burken666 har ju annars en god kompromiss, om nu admin verkligen vill ha kvar de nya smileysarna, låt de gamla stanna kvar de också! Valmöjligheter, folk! Valmöjligheter!
2004-10-22, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaytee
:-D ...inte alls lika bra som den förra, min favorit. inte lika glad och så.

Håller med! Satan vad jag kommer sakna den.
2004-10-22, 14:36
Bannlyst
Rör inte våra smilies!
2004-10-22, 14:42
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
Burken666 har ju annars en god kompromiss, om nu admin verkligen vill ha kvar de nya smileysarna, låt de gamla stanna kvar de också! Valmöjligheter, folk! Valmöjligheter!

Fasen, vilken otäck dag det här blev...
Jo, det är väl kanske en bra kompromiss, fast helst såklart inga nya överhuvudtaget.

/perris
2004-10-22, 14:43
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris
Fasen, vilken otäck dag det här blev...
Jo, det är väl kanske en bra kompromiss, fast helst såklart inga nya överhuvudtaget.

/perris

Jag håller fullständigt med! Fast admin verkar vilja ha kvar de nya... man måste mötas halvägs ibland... tyvärr...
2004-10-22, 14:45
Bannlyst
Äh nu har vi ju fått några till också.. Fan vilket trevligt forum detta kommer bli. Hemtrevligt där alla missbrukar glada små ansikten
2004-10-22, 14:46
Medlem
TomBombadills avatar
Dom nya smilarna är fjantiga. Ser ut som ett forum där man diskuterar Bubbles och Barbiedockor! =( *tänker härmed lägga av med bildsmileys*

:tease: *fjortizzz azzå lixzom bah*

Detta är konstruktiv kritik! Admin, ge oss tillbaka våra gamla smileys! Du har ju hela tiden försökt få Flashback mer seriöst, och du har lyckats väl, men detta är ett steg åt helt fel riktning. Vad blir nästa? Ta tillbaka thompa & Nuxvomica? Eller återinföra Off Topic? Eller varför inte bara börja göra reklam på Lunarstorm?

Nej, dessa nya smilare var inte vad jag vill ha här på Flashback!
2004-10-22, 14:47
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Äh nu har vi ju fått några till också.. Fan vilket trevligt forum detta kommer bli. Hemtrevligt där alla missbrukar glada små ansikten
De är inte små. Det är det som stör mig mest.

Och att jag - på grund av min bojkott - kommer framstå som världens torrboll.
2004-10-22, 14:49
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Dom nya smilarna är fjantiga. Ser ut som ett forum där man diskuterar Bubbles och Barbiedockor! =( *tänker härmed lägga av med bildsmileys*

:tease: *fjortizzz azzå lixzom bah*

Detta är konstruktiv kritik! Admin, ge oss tillbaka våra gamla smileys! Du har ju hela tiden försökt få Flashback mer seriöst, och du har lyckats väl, men detta är ett steg åt helt fel riktning. Vad blir nästa? Ta tillbaka thompa & Nuxvomica? Eller återinföra Off Topic? Eller varför inte bara börja göra reklam på Lunarstorm?

Nej, dessa nya smilare var inte vad jag vill ha här på Flashback!

Håller med TomBombadill här!
Vi står upp för Flashbacks integritet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in