Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
En uppdatering för er som inte orkat läsa hela posten:
Innom en veckas tid så kommer det att vara omröstning huruvida de nya smileysarna ska vara kvar eller inte. Alla ni som vill ha tillbaka de gamla: se till att ni deltar!
Vill ni att Flashback ska börja likna Lunarstorm? I så fall, rösta för att behålla de nya smieysarna.
Vi kan inte ha kvar alla dessa idiotiska smileys, de är för stora för texten och de animerade är dessutom väldigt irriterande.
Som tidigare personer har påpekat så finns det många som inte har något användnings område överhuvudtaget. Lär er att uttrycka er med ord istället för att använda de utöver de 15 ursprungliga!
Ni som vill göra er ståndpunkt klar och tydlig redan nu, gör som jag och ett par andra redan gjort: lägg till er protest i signaturen!
EDIT: Omröstningen är nu igång! Rösta NEJ
En liten dålig uppdatering tycker jag. Alla vill inte ha tillbaka de gamla flinosarna, jag vill t ex inte det.
Sen må jag säga att det krävs betydligt mer än några smiliesar för att göra om Flashback till Lunarstorm (tack och lov),i mitt tycke så är det stor skillnad mellan de båda ställena.
Sen håller jag med dem som säger att flinosarnas spridning över texterna för tillfället beror på nyhetens behag samt eventuellt lite provokationer. Det lär nog inte användas fler smiliesar än tidigare utan allt är som vanligt om några dagar med den skillnaden att vi har nya flinosar.
Men det är klart det är lättare att få folk att tycka samma sak som en själv om man inte ger dem något alternativ samt om man säger att om de har annan åsikt så har de helt fel.