2004-10-22, 15:54
Medlem
Perriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersömn
Jag gillar också de nya smileysarna!
Hmpf! *en lite småsur smiley med tanke på eder signatur ;-)*

/perris
2004-10-22, 15:56
Medlem
Garfield.coms avatar
:shoot2: :thumbsdow
2004-10-22, 15:56
Medlem
Vintersömns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris

/perris
:smart::evil:
2004-10-22, 15:57
Medlem
alter egos avatar
Jag kan inte förstå mig på alla er som tycker om de nya små missfostren... ser ni inte att det är enorm fjortis varning över dessa?! De är ju bara så löjliga... de gamla var mycket bättre!

Padme sade själv att Flashback en gång haft dessa, men så togs de bort! Hur kommer det sig att så många gillar dem den här gången? Har ni alla gjort en regress tillbaka till då ni just kommit in i tonåren?
2004-10-22, 15:58
Medlem
Lorelais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perris

/perris

perris, perris - använd nu en liten söt flino. Det kommer att kännas så mycket bättre för dig efteråt. Det är bara en liten tröskel du måste över.
2004-10-22, 15:59
Medlem
Michael Boltons avatar
OK, nu är du förlåten, Admin! :smart:

Men, finns det ingen möjlighet att bara ta in den gamla ": ' ("-smileyn? Bland de andra? Så konstigt skulle det väl inte se ut, eftersom den redan stack ut bland de gamla
Skulle jag hitta den här ikväll skulle uppdateringen vara en av de bättre!

(Eller vill du boxas om saken? )

EDIT: Dock så verkar ju inte smileysarna se så fina ut i quotes! Mer transparens åt folket!
2004-10-22, 15:59
Medlem
Vintersömns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego
Jag kan inte förstå mig på alla er som tycker om de nya små missfostren... ser ni inte att det är enorm fjortis varning över dessa?! De är ju bara så löjliga... de gamla var mycket bättre!

Padme sade själv att Flashback en gång haft dessa, men så togs de bort! Hur kommer det sig att så många gillar dem den här gången? Har ni alla gjort en regress tillbaka till då ni just kommit in i tonåren?
Men det finns ju så många roliga...
2004-10-22, 16:02
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alter ego

Du missförstod nog, det var inte de nya smileysarna hon syftade på, det var smileysarna som någon länkade till i ett annat inlägg.
2004-10-22, 16:03
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintersömn
Men det finns ju så många roliga...

Ha lite självrespekt, för att inte tala om respekt för forumets integritet... De är ju bara så LÖJLIGA!
2004-10-22, 16:04
Medlem
alter egos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capone
Du missförstod nog, det var inte de nya smileysarna hon syftade på, det var smileysarna som någon länkade till i ett annat inlägg.

Då ber jag om ursäkt... stryk det från mitt tidage uttalande...
2004-10-22, 16:05
Medlem
ReNus avatar
Jag saknar färgerna på de gamla!

Vad fan är det här: :smart: :shoot2: ?

Känns inte så jäääävla coolt...
2004-10-22, 16:06
Bannlyst
hrm... bara jag som tycker det börjar bli lite lekstugevarning ala lunarstorm här, tror detta kommer bli ett kvalitétsmässigt nedköp på inläggen där skojiga smileys kommer i första hand och innehållet i texten i andra... skeptisk, men... vi får väl se hur det utvecklar sig... nymodigheter och moderniteter...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in