2004-10-22, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Handlar inte detta att problembarn ofta är osäkra på sig själva och inte kan behålla sitt riktiga namn utan måste gömma sig bakom massa smeknamn. Lilla Benjamin kan inte heta benjamin för att då kommer kanske skolan fatta att han verkligen är bög, utan måste lägga sig till med ett Benny och börja sextrakassera halva skolans kvinnliga del. Jim kan ju inte heta Jim, eftersom han blev mobbad halva lågstadiet med dumma rim. Nu när han bytt skola så heter han Jimmy och sätter skräck i alla som är svagare/minst 3 år yngre.

Ha ha, jättebra teori.
Citera
2004-10-22, 13:28
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dIRe_
Jenny eller Fanny då?
Det 'funkar' bara på killar.
Citera
2004-10-22, 13:46
Medlem
Stämmer som satan.
Citera
2004-10-22, 13:53
Medlem
-Metal-s avatar
Det sas för några år sen att ca 80% av alla i sveriges fängelsen hade ett Y namn.

Nu lär det ju snarare vara M :-O
Citera
2004-10-22, 14:37
Medlem
Torgny
Citera
2004-10-22, 14:40
Medlem
Garfield.coms avatar
Sonny
Citera
2004-10-22, 14:41
Medlem
Garfield.coms avatar
Nelly
Citera
2004-10-22, 14:42
Medlem
Garfield.coms avatar
Kelly
Citera
2004-10-22, 14:44
Medlem
Ursas avatar
Känner två -y:

Ronny som är glad mekaniker och har jättelång snopp.

Tommy som är barn till två högintelligenta föräldrar och följaktligen är lillgammal och lite nervös men högpresterande.
Citera
2004-10-22, 15:13
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa

Ronny som är glad mekaniker och har jättelång snopp.

Jag skulle aldrig vilja bli beskriven på det där sättet. "Här är Andreas, han har JÄTTELÅNG snopp, men i övrigt är han ointelligent som en gnu, och ointressant som en betongvägg".

Dock ska jag påpeka att jag har haft problem med folk som heter Ronny. Blir hatisk bara jag hör namnet! =(
Citera
2004-10-22, 15:18
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Jag skulle aldrig vilja bli beskriven på det där sättet. "Här är Andreas, han har JÄTTELÅNG snopp, men i övrigt är han ointelligent som en gnu, och ointressant som en betongvägg".

Dock ska jag påpeka att jag har haft problem med folk som heter Ronny. Blir hatisk bara jag hör namnet! =(

Jag sade ingenting om hans intelligens.
För mig är människors glädje ett bevis på deras intelligens, även om intelligensen kanske inte
är av den traditionella, korkade MENSA-sorten.

Men du har rätt. Jag menade inte att låta honom representeras av sin penis, det var bara lite
kuriosa. Illa vald. Jag ber om ursäkt.

Och just den här Ronny kan ingen bli hatisk av, han är glad och snäll och har en stor... tröja.
Citera
2004-10-22, 18:00
Medlem
nötallergikers avatar
Glöm inte Dagny. Oftast s.k. problemtanter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in