Vet att denna tråd är några år gammal men skriver här ändå. Ursäktar för dålig text och antar att det är lugnt, men är första tjejen jag är riktigt intresserad av så börjar bli lite orolig.
Matchade med en tjej på Tinder för ca2-2,5 mån sedan, vi skrev och tyckte det flöt på bra. Träffades första gången för 4 veckor sedan, tyckte det gick hyfsat bra men hon tyckte det var lite stelt och tyckte som att jag inte var så intresserad av henne. Förklarade som det var, hon svarade: Då vet jag att du är intresserad o så(typ).
Vi fortsatte och sa att vi skulle träffas igen, hon sa ett datum och vi skulle äta hemma hos mig.
Vi skulle träffas förra fredagen, men 3 timmar innan skriver hon att en familjemedlem lärde åka in på sjukhuset så hon vilja inte träffas. Vi skrev och hon tyckte det var tråkigt och hon vilja träffa mig, men på söndagen så ställe jag en fråga(Vanlig fråga om en film). Hon har kollat på frågan men inte svarat, har även nu i torsdags frågat hur hon mådde, men har varken kollat eller svarat
Ska jag ta det Chill och vänta eller ska jag skriva igen? Har inget nr och vet inte om jag ska kolla upp det på hitta.se. Kan ju vara så att hon är upptagen eller bara inte orkar. Vet inte vad jag ska tro
Det är jag som har börjat skriva, hon har börjat max 3-4 gånger. Skriver via Messenger, ser när hon är ute.