Vem fan är förvånad???? Dessa jävla pack bara tar och tar och ger inte ett skit tillbaka till samhället. Nu prtar jag INTE om dom icke svenskar som faktiskt vistas i landet och sköter sig. Jag pratar om dessa sk. människor som lever på systemet, vägrar prata svenska, vägrar skaffa arbete, vägrar göra något som hade kunnat föra dom ur ett bidragstagande.
Dom finns och dom finns i MASSOR!! Ta en titt i Malmö...det VIMLAR av dom!!
Problemet är rätt enkelt och det har påpekats tidigare.
En välfärdsstat är en omöjlig konstruktion om man har öppna gränser.
Tänk er att vi i Sverige är 5 personer och har en "Klubb" tillsammans där vi lägger in pengar.
Dessa pengar är ämnade till oss gemensamt.
En dag kommer en fattig och vill ta del av klubbkassan, svarar vi JA får han inte bara en del av pengarna utan även rösträtt över pengarna.
Har vi otur kommer dessa så småningom i majoritet och får makten och kommer givetvis införa ett så högt skattetryck som möjligt.
Invandringen från fattig länder kommer fortsätta tills kassan och folket är tömda för att sedan leta nya kassor.
Vi har 3 alternativ:
1.En välfärd med begränsad invandring
2.En välfärd med stor invandring vilket medför att det ställs krav för att få rösta och ta del av "klubbkassan"
3. Öppna gränser men då utan en välfärd.
Jag tycker detta är skitbra, de flesta speciellt PK-vänstern är arbetslösa och många ensamstående kvinnor är också för mångkultur, kasken för att känna en viss samhörighet. Och det är just de som kommer få det betydligt sämre inom en mycket snar framtid.
Jag som är högutbildad, har bra jobb, har dubbla medborgarskap, kan flera språk, har inga som helst problem att flytta utomlands om det skulle behövas. Jag har tidigare röstat på Sverigedemokraterna men funderar på att rösta på MP 2014 just för att göra livet surare för alla WT och invandrare
Större dagisgrupper
Större skolor
Bostadskris
Arbetslöshet
Ungdomsarbetslöshet
Ökad kriminalitet mot svenskar
Nedmonterad välfärd
Tandfråga klassfråga
Dumpade löner
A-kassa 65%
FAS 3 och socialbidrag
Utförsäkrade
Sjukpenning 75%
Minskad pension
Höjd pensionsålder
Äldre behandlas illa
Världens högsta skattetryck
Är priset värt det? Är priset värt invandrare som
Toppar förtidspensionslistan
Det tar invandrare 7-10 år att få jobb
Var 3 ung invandrare saknar jobb
Var 5 ung invandrare saknar gymnasie utbildning
Arbetslösa invandrare sjukskriver sig mest
Stor arbetslöshet hos 100.000 irakier
Stor arbetslöshet hos somamlier
Är priset verkligen värt misslyckad mångfald och multikulti ni flyr ifrån?