Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-10-17, 00:10
Medlem
johanbtks avatar
Varför går klockan på Flashback fel? Enligt Flashback så är klockan nu 23:09, men enligt fröken ur så är den 00:09. Har Flashback infört egen vintertid, eller var är det frågan om?
Citera
2004-10-17, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanbtk
Varför går klockan på Flashback fel? Enligt Flashback så är klockan nu 23:09, men enligt fröken ur så är den 00:09. Har Flashback infört egen vintertid, eller var är det frågan om?
Engelsk tid kanske?
Citera
2004-10-17, 00:14
Bannlyst
Citat:
Då har du nog valt fel i options: http://forum.flashback.info/scandinavia/profile.php?do=editoptions

Klockan skall stå på GMT +1:00 hour, då visar den rätt tid.
Citera
2004-10-17, 00:21
Medlem
johanbtks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Då har du nog valt fel i options: http://forum.flashback.info/scandinavia/profile.php?do=editoptions

Klockan skall stå på GMT +1:00 hour, då visar den rätt tid.

Min inställning är redan GMT+1, men klockan på Flashback går trots det fel.
Citera
2004-10-17, 00:23
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Prova med GMT +2
Citera
2004-10-17, 00:43
Medlem
xatrixs avatar
När vi har sommartid så är det GMT+2 i Sverige.
Citera
2004-10-17, 10:50
Citat:

Ser ut att vara en bugg, när jag inte är inloggad går klockan 1 timma efter, när jag loggar in så är den rätt helt plötsligt. Har väl något med inställningarna kanske att göra men fattar ändå inte.
Citera
2004-10-17, 11:13
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cmd
Ser ut att vara en bugg, när jag inte är inloggad går klockan 1 timma efter, när jag loggar in så är den rätt helt plötsligt. Har väl något med inställningarna kanske att göra men fattar ändå inte.

när du inte är inloggad går den efter standardinställningen(GMT+1), när du är inloggad går den efter din inställning, inte konstigare än så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in