2007-03-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livet är 1 fest
5x20 är underbart, Cox och How to save a life lixom... sorgligt..

För övrigt var senaste ett av de bättre på 6:e säsongen som varit en riktig dissappointment... typ som 8 säsongen av 70's

Var det det avsnittet som sändes på tv3 igår kl 00.00 ? Handlade om en 3 personer som behövde nya organ och så fick en tjej överdos(trodde dom) men så visade det sig vara rabies och så dog dom 3 patienterna.

Förövrigt, vilken säsong ligger dom på 3:an på? dom brukar sända 2 anvsitt varje söndag som jag tror är nya... Vet ngn vilken säsong dom är på?

edit: förmodligen det bästa avsnittet jag sett av scrubs. grymt skådespeleri av dr cox
Citera
2007-03-19, 20:39
Medlem
Gromnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huer
Var det det avsnittet som sändes på tv3 igår kl 00.00 ? Handlade om en 3 personer som behövde nya organ och så fick en tjej överdos(trodde dom) men så visade det sig vara rabies och så dog dom 3 patienterna.

Förövrigt, vilken säsong ligger dom på 3:an på? dom brukar sända 2 anvsitt varje söndag som jag tror är nya... Vet ngn vilken säsong dom är på?

In på TV3's hemsida och kolla. De visar avsnitt från säsong 01, 02, 05 och 06.
Citera
2007-03-23, 03:52
Medlem
Gromnas avatar
Ojojoj, det var som fan. Det är alltså Leverne (stavning) som kommer dö den här säsongen, för det var väl en karraktär som skulle trilla av pinnen om jag erinrar mig korrekt rätt? Jävligt bra avsnitt, helt lysande som vanligt.
Citera
2007-03-23, 07:36
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
Ojojoj, det var som fan. Det är alltså Leverne (stavning) som kommer dö den här säsongen, för det var väl en karraktär som skulle trilla av pinnen om jag erinrar mig korrekt rätt? Jävligt bra avsnitt, helt lysande som vanligt.

Tack för att du förstörde, använd spoilers nästa gång.
Citera
2007-03-23, 07:52
Medlem
totens avatar
Dom sänder ju annars 2 avsnitt varje dag på 6an iofs kanske dom är gamla men men... dom är bra iaf
Citera
2007-03-23, 09:31
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromna
aw... Var du tvungen?

Alla av oss kan inte sitte uppe mitt i natten och se programmet när det precis kommit ut...
Citera
2007-03-23, 12:27
Medlem
JoffaJaffers avatar
Ingen som vet vad låten heter som spelades i slutet av dagens avsnitt?
Citera
2007-03-23, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Franz
aw... Var du tvungen?

Alla av oss kan inte sitte uppe mitt i natten och se programmet när det precis kommit ut...

OT: Därför jag aldrig kollar den här tråden förrens jag sett senaste avsnittet. Men när avsnittet har sänts tycker jag inte spoilers ska behövas.

Fasen alltså ganska oväntat. Väldigt bra avsnitt!
Citera
2007-03-23, 16:02
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoffaJaffer
Ingen som vet vad låten heter som spelades i slutet av dagens avsnitt?
Brett Dennen - Ain't No Reason
Citera
2007-03-23, 17:32
Medlem
Shitzors avatar
Riktigt skönt avsnitt. Gillar speciellt det speciella fenomnenet "koordinerade grabbiga nödlögnen" och turk och JD:s inbördes relation. Grab my leg!
Citera
2007-03-24, 12:07
Medlem
JEzuss avatar
Nu när någon spoilat så kan jag skriva ut att man märke att det var något skumt. Tycke hon fick mycker mer utrymme än på länge i avsnittet, ville försvinna med style helt enkelt.

Skönt avsnitt annars, är inte superförtjust i Jordan bara men men.

MEN TRÅKIG nanny de skaffat... Gosh...

Sorry för att jag skriver så uppstakat.

mvh
Citera
2007-03-24, 16:16
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shitzor
Riktigt skönt avsnitt. Gillar speciellt det speciella fenomnenet "koordinerade grabbiga nödlögnen" och turk och JD:s inbördes relation. Grab my leg!
Vafan, det speciella fenomenet "koordinerade grabbiga nödlögnen" är något jag använder ofta, minst en gång i veckan!

Funkar ju hur bra som helst!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in