2012-11-15, 01:48
Medlem
Har sett säsong 1-7 nu, tänkte kika den sista också, sett lite ströavsnitt från säsong 9, men funderar på att skippa den säsongen då det inte alls känns lika bra, men borde man se sista avsnittet? Tänkte när den heter "Our thanks".. tänkte ifall den är värd att se ifall den är med dem flesta skådespelarna från förr, eller om det bara är som ett avslut för dom nya praktikanterna.
Citera
2012-11-15, 12:11
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Har sett säsong 1-7 nu, tänkte kika den sista också, sett lite ströavsnitt från säsong 9, men funderar på att skippa den säsongen då det inte alls känns lika bra, men borde man se sista avsnittet? Tänkte när den heter "Our thanks".. tänkte ifall den är värd att se ifall den är med dem flesta skådespelarna från förr, eller om det bara är som ett avslut för dom nya praktikanterna.

Du kan skippa säsong nio.
Citera
2012-11-15, 12:14
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
http://scrubs.wikia.com/wiki/Neil_Flynn

"Neil incorporates part of his comedy act into his character. He is known for improvising a lot of his lines."
Märks samt lite i bloopers
Citera
2012-11-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wikholm
Du kan skippa säsong nio.
Det jag tänkte, så inte ens sista avsnittet är värt att se?
Citera
2012-11-15, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markusefter
Det jag tänkte, så inte ens sista avsnittet är värt att se?

Alltså, du kan ju kolla på säsong 9 också men det är väldigt annorlunda. Zach är med i några avsnitt men humorn är annorlunda, fokuset ligger på andra personer och många supporting karaktärer är borta. Säsong 9 är hyffsat rolig men förvänta dig inte Scrubs-känslan.

edit: Om du undrar om sista avsnittet på säsong 9 är någon slags avslutning på serien så nej, det är sista avsnittet på säsong 8.
Citera
2013-03-18, 00:24
Medlem
drivemylifes avatar
BUMP.

Ska dra en liten sammanfattning av Scrubs (Säsong 1-8)

Tror faktiskt inte det kommer komma någon serie av detta slag igen. Den hade sin egen humor (det sarkastiska, lite omogna). En serie har nog aldrig fått mig att skratta högt som Scrubs gjorde.

Visst blev man lite, men bara minimalt trött på säsong 6 och 7, men i säsong 6 räddades allt av
, och säsong 7 räddades av
.

Säsong 8 var enligt mig riktigt jäkla bra, synd att det inte slutade där.

Scrubs hade förmågan att kunna blanda humor med drama, och då var det fasen i mig realistiskt drama. Har aldrig gråtit till en annan serie än Scrubs, t.ex:

Jag hoppas det kan komma någon serie som jag fäster mig vid så som Scrubs igen, även om det inte känns så troligt. Och för de som ens funderar på att börja kolla, gör det, och känn min avundsjuka av att få se alla avsnitt för första gången på nytt.
Citera
2013-03-18, 13:24
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drivemylife
Säsong 8 var enligt mig riktigt jäkla bra, synd att det inte slutade där.
Ja, dom skulle helt klart slutat på topp men pengarna lockade väl.
och försoningen mellan Kelso och Ted från säsong 9 till säsong 8 så hade det varit komplett.
Citera
2013-06-10, 22:33
Medlem
Kollat säsong 1-8 5-6 gånger. Så sjukt bra serie, bästa serien i som någonsin gjorts enligt mig! Gråter aldrig men var fan nära i S.8 sista avsnittet
Citera
2013-07-11, 00:38
Medlem
Jag och en polare har fått ett jäkla problem på halsen ! Vi kan se framför oss när JD står lite gay med ena höften utåt och lite böjd rygg samtidigt som han viftar med hela armen och säger "heeeey".
Vi kan jävlar i det inte placera varifrån det är. Någon Scrubs-nörd som förstår vad jag menar och som kan placera det?
Citera
2013-07-11, 17:50
Medlem
Zach Braff släppte ett roligt klipp på YT för ett tag sedan som väckte lite glada Scrubs-minnen:

http://www.youtube.com/watch?v=7rPwcRScMtQ
Citera
2013-10-22, 17:37
Medlem
putteH_s avatar
Någon som vet i vilket avsnitt som Vaktmästaren typ målar om så att man vet vart man ska gå. Lite att gå på men, någon kanske minns.
Citera
2013-10-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Någon som vet i vilket avsnitt som Vaktmästaren typ målar om så att man vet vart man ska gå. Lite att gå på men, någon kanske minns.
Kan detta vara avsnittet? http://scrubs.wikia.com/wiki/My_Way_Home
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in