2009-05-10, 18:44
Medlem
Enfattigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Kan någon länka en källa som bekräftar att Zach Braff verkligen säger tack och adjö till Scrubs?

Zach kommer i alla fall inte att vara en av huvudkaraktärerna om det blir en fortsättning, så mycket vet vi väl.
Det har nog aldrig varit något definitivt nej eller avslut bara att serien troligtvis kommer ta en annan riktning vid en eventuell fortsättning.

Zach Braff: Bye to 'Scrubs'...For Now (6 maj)
So for the record, you're leaving Scrubs, right?
Well I'm leaving the show as you know it. There's always been talk about continuing the show in some capacity, whether it be the same incarnation or something that was analogous to Frasier and Cheers — and so if there is that new incarnation, depending on all the powers that be, I'll definitely participate in some capacity, whether it's directing or doing a few episodes here and there. I just won't be there every day.
Citera
2009-05-10, 18:45
Medlem
Twofishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kannan
Kan någon länka en källa som bekräftar att Zach Braff verkligen säger tack och adjö till Scrubs?
http://www.contactmusic.com/news.nsf/article/braff%20speaks%20on%20scrubs%20exit_1087803

http://www.usatoday.com/life/television/news/2009-01-05-scrubs-main_N.htm
Citat:
.We've had the finale outlined for four years." However, he says, if the show performs well, the comedy could return, but in some altered form.
Citera
2009-05-10, 21:39
Medlem
Elacks avatar
Vart ju nästan lite tårdrypande där på slutet
Lite synd är det allt att J.D inte ska vara med i samma utsträckning som han är nu längre, ifall det ens blir en fortsättning på serien.
Citera
2009-05-10, 22:39
Medlem
Ni som såg Söndagsparty hörde att det har pratats om en sorts spinoff liknande Frasier, och att han inte uteslöt några framträdanden i Scrubs om det blir fler säsonger eller om det blir nån sorts spinoff men att han inte ville vara där varje dag.

Fast det har väl redan pratats om ganska mkt här inne tidigare.
Citera
2009-05-10, 22:43
Medlem
Pinkkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Ni som såg Söndagsparty hörde att det har pratats om en sorts spinoff liknande Frasier, och att han inte uteslöt några framträdanden i Scrubs om det blir fler säsonger eller om det blir nån sorts spinoff men att han inte ville vara där varje dag.

Fast det har väl redan pratats om ganska mkt här inne tidigare.
Ja det är korrekt, dom funderar på att göra en spin-off, vart vill du komma?
Citera
2009-05-10, 22:49
Medlem
BernieMacs avatar
Vem vill ni dom ska göra en spin-off på då?

Jag tror att det bästa skulle vara om de gör en nystart med de nya internerna och kör därifrån. Känns som att de har vinklat senaste säsongen till det iaf.
Citera
2009-05-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkking
Ja det är korrekt, dom funderar på att göra en spin-off, vart vill du komma?

Vet inte vars jag vill komma, bara det att Zach Braff säger själv att det kan bli en fortsättning på Scrubs/spinoff och att han kan komma att medverka i den. Finns ju några som undrade om det var helt slut för Scrubs nu efter finalen... Vart vill du komma?

Citat:
Ursprungligen postat av BernieMac
Vem vill ni dom ska göra en spin-off på då?

Jag tror att det bästa skulle vara om de gör en nystart med de nya internerna och kör därifrån. Känns som att de har vinklat senaste säsongen till det iaf.

Enkelt, Janitor och Ted såklart Legal Custodians

Men helt klart troligast är ju att det blir Scrubs: Interns eller helt enkelt bara Scrubs fortsätter utan J.D. och de andra som slutar med de nya karaktärerna
Citera
2009-05-10, 23:29
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba
Vet inte vars jag vill komma, bara det att Zach Braff säger själv att det kan bli en fortsättning på Scrubs/spinoff och att han kan komma att medverka i den. Finns ju några som undrade om det var helt slut för Scrubs nu efter finalen... Vart vill du komma?

Enkelt, Janitor och Ted såklart Legal Custodians

Men helt klart troligast är ju att det blir Scrubs: Interns eller helt enkelt bara Scrubs fortsätter utan J.D. och de andra som slutar med de nya karaktärerna
Vet faktiskt inte vart jag läste det, men verkade i alla fall helt klart finnas en realistisk chans att det var just "the braintrust". En spinoff skulle handla om.
Citera
2009-05-11, 10:35
Medlem
jarlens avatar
Det känns i alla fall som att spinoffen/fortsättningen inte kommer heta Scrubs? Eftersom TVRage.com nu rapporterar Ended på serien Scrubs.
Citera
2009-05-11, 10:36
Medlem
Azchateros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 503
tvshack.net har det.

Får ta och tacka för den länken.
Riktigt bra sida, har kunnat se vilka avsnitt jag har velat!
Citera
2009-05-12, 16:01
Medlem
smepens avatar
Grymt slut och låt det stanna här nu. Rysningar längs med hela kroppen efter jag sett slutet.

Scrubs har varit en serie som gjort mig glad många gånger, boxarna har sina bestämda platser i TV-hyllan, jag har tittat otaliga gånger om och om igen på serien och kommer göra det igen. Visst har jag hackat en del på serien det senaste då vissa avslut nu fram mot slutet inte har haft hållit samma mått som säsong 1-3 men det här slutet är perfekt.

Som sagt: Låt det vara slut!
Citera
2009-05-12, 16:46
Medlem
Phass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smepen
Grymt slut och låt det stanna här nu. Rysningar längs med hela kroppen efter jag sett slutet.

Scrubs har varit en serie som gjort mig glad många gånger, boxarna har sina bestämda platser i TV-hyllan, jag har tittat otaliga gånger om och om igen på serien och kommer göra det igen. Visst har jag hackat en del på serien det senaste då vissa avslut nu fram mot slutet inte har haft hållit samma mått som säsong 1-3 men det här slutet är perfekt.

Som sagt: Låt det vara slut!
Det är slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in