2011-05-27, 17:21
Medlem
Mess avatar
[[NY EDIT! LÄNKEN ÄR ORDNAD OCH NI KAN LYSSNA PÅ LÅTEN GENOM ATT KLICKA PÅ "DOWNLOAD FILE" VIA LÄNKEN OCH ÖPPNA MED WINDOWS MEDIA PLAYER!]]

Tjena mors!

Jag brukar sjunga mycket på fritiden inför vänner osv. Många av vännerna tycker att jag sjunger riktigt bra och att jag borde söka till Idol eller Talang. Dom säger även att jag har en väldigt unik och särpräglad röst och teknik när jag sjunger.

Nu låter jag er avgöra! Berätta gärna hur jag kan förbättra min teknik och vad ni tycker om min röst.

Länken: http://kiwivv240

PS, jag kom inte på någon låt som passar min röst mer än just den låten. Men har ni några andra förslag på vad jag ska sjunga så kan jag försöka att spela in det och lägga upp i denna tråd.

Mvh/ Mes
Senast redigerad av Mes 2011-05-27 kl. 18:08.
Citera
2011-05-27, 17:24
Medlem
Ska lyssna på låten, dock tror jag inte många lyssnar då den ligger på megaupload, du bör lägga upp den på youtube istället.. Återkommer med mer åsikter

EDIT: Tyvärr så fungerar det inte när man spelar upp den, något fel på megaupload :S
Citera
2011-05-27, 17:27
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myrix
Ska lyssna på låten, dock tror jag inte många lyssnar då den ligger på megaupload, du bör lägga upp den på youtube istället.. Återkommer med mer åsikter

EDIT: Tyvärr så fungerar det inte när man spelar upp den, något fel på megaupload :S

Ok, jag har inte ett konto på YouTube och orkar inte ordna det heller. Finns det ingen annan sida där jag kan ladda upp mitt alster?
Citera
2011-05-27, 17:33
Medlem
pdngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
Ok, jag har inte ett konto på YouTube och orkar inte ordna det heller. Finns det ingen annan sida där jag kan ladda upp mitt alster?

Myspace?
Annars tar det ju typ 5 minuter att fixa konto på Youtube...
Citera
2011-05-27, 17:43
Medlem
cammos avatar
Filstorlek: 867 Bytes

Gör om och gör rätt.
Citera
2011-05-27, 17:45
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Filstorlek: 867 Bytes

Gör om och gör rätt.

Ja, men filen är inspelad via telefon. Ett ögonblick så ska jag ordna det.

Edit: Fixat!
Senast redigerad av Mes 2011-05-27 kl. 17:58.
Citera
2011-05-27, 18:06
Medlem
Mess avatar
Jag måste lägga till att jag ändrar rösten till något mörkare och raspigare när jag sjunger för att det låter coolare på det sättet. Och det är många som gillar det verkar det som.
Citera
2011-05-27, 19:27
Medlem
Vad hände med filen?
Citera
2011-05-27, 19:57
Medlem
hahaha du spelar in på telefon? :O
Citera
2011-05-27, 22:55
Medlem
... Svårt att bedömma om du spelat in med mobiltelefon.

Sen kan du lägga upp den på exempelvis zippyshare. Då kan man streama den direkt utan att ladda ned.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in