Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-26, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Jag har prövat dessa en gång och jag tyckte dem var mycket sämre än kodein, dem kanske är mer potenta när det kommer till smärtlindring men inte russyfte imo. Kände bara ruset i kroppen, ingen eufori eller välbehag. bara klåda och dåsighet.

För mig är det tvärtom, på vanligt kodein blir jag bara dåsig och får extrem klåda. Har missbrukat tramadol förut och då försvann klådan efter ett tag. Någon annan som upplevt det? Och gillar DHK mer än både tramadol och subutex.

Antar att priset på DHK är snäppet högre än kodein.
Citera
2011-05-26, 14:43
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koka1n
För mig är det tvärtom, på vanligt kodein blir jag bara dåsig och får extrem klåda. Har missbrukat tramadol förut och då försvann klådan efter ett tag. Någon annan som upplevt det? Och gillar DHK mer än både tramadol och subutex.

Antar att priset på DHK är snäppet högre än kodein.
Ja klådan försvinner mer och mer ju längre du använder ett preparat, är du helt ingådd brukar det inte finnas någon "opiatklåda" kvar.
Citera
2011-05-27, 01:59
Bannlyst
Har iaf fått ett svar på mina frågor. Att det är svårtillgängligt =/ Så jag antar att det är dyrt när man väl får tag på det =/ Men inte dyrar oxy hoppas jag iaf. Jag hittade det på en internetshop men där var det pissssssssssdyrt
Citera
2011-05-29, 22:36
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geba.
Jag har prövat dessa en gång och jag tyckte dem var mycket sämre än kodein, dem kanske är mer potenta när det kommer till smärtlindring men inte russyfte imo. Kände bara ruset i kroppen, ingen eufori eller välbehag. bara klåda och dåsighet.

Det va inte retard tabs då? 60mg+ brukar vara det iaf, och dom får du krossa för att få snabbt påslag..
Citera
2011-08-16, 17:50
Medlem
Psychoramas avatar
Finns dessa att köpa någonstans online? Är DHK klassat som narkotika?
Mvh
Citera
2011-08-23, 20:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Finns dessa att köpa någonstans online? Är DHK klassat som narkotika?
Mvh

Det finns, dock är det ganska dyrt. Tänkte själv beställa och testa. Verkar vara en intressant substans.

Bara erfarenhet från Tramadol och Kodein/paracetamol.

DHK ska vara lite tyngre än vanligt Kodein.
Citera
2011-08-23, 22:56
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Det finns, dock är det ganska dyrt. Tänkte själv beställa och testa. Verkar vara en intressant substans.

Bara erfarenhet från Tramadol och Kodein/paracetamol.

DHK ska vara lite tyngre än vanligt Kodein.
Ja precis, det ska vara dubbelt så potent men inte vara riktigt lika bra som kodein. Får dock ingen nämnvärd effekt av just kodein för jag verkar tillhöra dem 11% som har brist på enzymet för att kunna omvandla kodeinet till morfin i kroppen. Tydligen så ska DHK kunna användas med goda resultat på dessa personer

Du får gärna dela med dig av sidan via PM!

Mvh
Citera
2011-08-24, 23:17
Medlem
Knarkar-Kockens avatar
http://www.fass.se/LIF/home/soktraffar_all.jsp?searchtext1=&searchtext2=Dihydr okodein+&searchtext12=&sokoverdosageradio=medicine &searchtext9=&area=all
Citera
2011-09-06, 05:54
Bannlyst
Korstolerans på DHC och Tramadol? Har 100st 30mg'are på ingång.
Citera
2011-09-10, 01:49
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Har ätit rätt många burkar Dihydrokodein. Både som Slow-release och instant-release.

Man skall inte förlita sig allt för mycket på teorin att det skulle vara mer potent än vanligt Kodein.

Jag gillar Kodein mycket mer.
Citera
2011-09-10, 02:01
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Korstolerans på DHC och Tramadol? Har 100st 30mg'are på ingång.

Japp, som på alla opiater och opioider är det även korstolerans på Tramadol och DHC.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Har ätit rätt många burkar Dihydrokodein. Både som Slow-release och instant-release.

Man skall inte förlita sig allt för mycket på teorin att det skulle vara mer potent än vanligt Kodein.

Jag gillar Kodein mycket mer.

Håller med dig där också Carl-Ann, personligen föredrar jag vanligt kodein över DHC, vist, DHC fungerar men att det ska vara mer potent är det iallafall inte på mig, jag behöver ta samma styrka DHC som för att få ett likgiltigt rus på vanligt Kodein. Men sen är min kropp halvt förstörd sen mina krampanfall på tramadol.
Citera
2011-09-18, 23:31
Medlem
galnabullens avatar
Hur mycket skulle ni betala för 60st 30mg:are
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in