Typ installerat klart, heter antingen frille eller fril13 minns inte vilket av dem som var ledigt osv.
Hör av mig ang. skype senare, nu vill jag känna på fanskapet
En FB katt på bilen skulle vara najs och eventuellt några kläder, inget WT skit bara med tribals och gud vet vad
Det är klart! inget WT skit utan det ska vara stil!
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Går det att ändra i efterhand? Då jag anser att den nästan var helt perfekt, enda som behövs göras enligt mig är väl att göra själva ansiktet mindre, syftar då på kinderna etc då den ser rätt rund och tjock ut. Borde nog inte vara allt för svårt att göra.
Jag joinar gärna klanen så fort jag vet om spelet funkar på min dator (Allt som behövs göras är att köpa mer ramminnen då jag har för lite för spelet, något jag länge tänkt på att köpa mer men aldrig haft orken till det, klarar jag inte spelet nu så ska jag nog få tummen ur röven och varandra bort till närmsta ställe där det går att köpa)
Jorå! nog går det att ändra den i efterhand! ska ta och ändra kinderna då lite
gogo köp köp!
Senast redigerad av Paxoz 2011-05-24 kl. 22:12.
Spelar som: Miew/Svenn. Tar gärna en invite om någon officer ser mig online. Har inte bestämt mig ännu om jag vill lägga ner pengar på APB i nuläget. Just nu känns det som att de limits som finns går att leva med, men blir det ett skönt gäng och aktivt spelande så kanske det blir ändring på det