Låt oss säga att det fanns en betting tidning som kom ut 1 gång i veckan. Den är inriktad på fotboll när de stora ligorna spelas (England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike) Men även en del andra matcher från andra ligor.
I tidningen hittar du tips från "experter" och info om lagets; form, skador, spelare osv.
Den skulle alltså komma ut en gång i veckan och täcka veckans matcher. Den kommer hem till din brevlåda på måndag.
Skulle ni vara intresserade av något sånt här ? För jag tror inte det finns något liknande idag, inte vad jag har hört talas om i alla fall.
Om ni skulle vara intresserade, vad skulle ni då tycka är ett rimligt pris att betala? Vi kan ta en månadsprenumeration, vad är ett rimligt pris?
Finns ju en hel onlinetjänster som t.ex. tipsaren.nu som har "onlinetidningar" som kommer ut ett par gånger i veckan. Kostar 10 kr/tidning har jag för mig.
Jar har för mig att jag sett en bettingtidning på olika tobaksbutiker, det ger väl en inblick men som nån sa, räkna inte med färskvara som verkligen behövs nuförtiden!