2011-05-23, 17:30
Medlem
Tjena!

Låt oss säga att det fanns en betting tidning som kom ut 1 gång i veckan. Den är inriktad på fotboll när de stora ligorna spelas (England, Spanien, Italien, Tyskland, Frankrike) Men även en del andra matcher från andra ligor.
I tidningen hittar du tips från "experter" och info om lagets; form, skador, spelare osv.

Den skulle alltså komma ut en gång i veckan och täcka veckans matcher. Den kommer hem till din brevlåda på måndag.

Skulle ni vara intresserade av något sånt här ? För jag tror inte det finns något liknande idag, inte vad jag har hört talas om i alla fall.

Om ni skulle vara intresserade, vad skulle ni då tycka är ett rimligt pris att betala? Vi kan ta en månadsprenumeration, vad är ett rimligt pris?

Mvh, Bountyx2
Citera
2011-05-23, 17:38
Medlem
Germanofils avatar
Finns ju en hel onlinetjänster som t.ex. tipsaren.nu som har "onlinetidningar" som kommer ut ett par gånger i veckan. Kostar 10 kr/tidning har jag för mig.
Citera
2011-05-23, 22:28
Medlem
En tryckt speltidning hade funkat för 20 år sen. Inte nu. Odds och info är en färskvara.
Citera
2011-05-23, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olsenhh
En tryckt speltidning hade funkat för 20 år sen. Inte nu. Odds och info är en färskvara.

haha väldigt sant det där du sa !

Nä en bettingtidning hade nog inte funkat i dagens samhälle!
Citera
2011-05-23, 23:06
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Jar har för mig att jag sett en bettingtidning på olika tobaksbutiker, det ger väl en inblick men som nån sa, räkna inte med färskvara som verkligen behövs nuförtiden!
Citera
2011-05-24, 05:33
Medlem
hashs avatar
Här finns en sida, som gör liknande, ger förslag på odds.

http://www.vitibet.com/
Citera
2011-05-24, 16:56
Medlem
PreaCs avatar
Släpp den i PDF-format och tjäna pengar på annonser

Sen så är det ju alltid bäst att få tips från små ligor, där har ju de flesta ofta minst kunskap och oddsen är bättre
Senast redigerad av PreaC 2011-05-24 kl. 16:59.
Citera
2011-05-24, 18:29
Bannlyst
Den tidningen finns ju redan http://www.vitippa.com/ och har väl typ funnits sedan trettiotalet.
Citera
2011-05-25, 07:15
Medlem
Någon som sitter som har någon erfarenhet av tipsaren.nu?
Tänkt om man skulle börja köra på dem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in