2011-06-14, 21:02
Medlem
trixigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Att det fortfarande finns så pass naiva tjejer i Sverige. Trodde man hade lärt sig vid det här laget att man inte ska stanna och "hjälpa" berikare. Väldigt många som råkat illa ut för att de är godhjärtade, man lär sig med tiden att man ska köra förbi.

Nåja, jag har personligen avstyrt en misshandel där en ung invandrare höll på att råka väldigt illa ut.. Han bjöd mig på en drink efteråt och idag är vi rätt bra polare faktiskt

Men visst, det finns idioter, kanske fler bland invandrarna, kanske inte - vem vet?
Citera
2011-06-14, 21:10
Medlem
PsykoBrahes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Den är ändrad. Det stod "tioårsåldern" först.

https://www.flashback.org/sp31167939

Ok, TS får gärna berätta om denne vet mer? Om inte "tioårsåldern" bara var en tillfällighet.
Om de var så många borde någon veta och skvallra för eller senare...
Citera
2011-06-14, 21:13
Medlem
clas_ohlssons avatar
Beklagligt. Jag undrar hur "små" dessa pojkar egentligen var. Tioårsåldern för svensk media torde nog vara strax under 18 i verkligheten.
Citera
2011-06-14, 21:38
Medlem
PapaToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exakte
Att det fortfarande finns så pass naiva tjejer i Sverige. Trodde man hade lärt sig vid det här laget att man inte ska stanna och "hjälpa" berikare. Väldigt många som råkat illa ut för att de är godhjärtade, man lär sig med tiden att man ska köra förbi.

Riktigt jävla dumt inlägg.

F.ö så tycker jag barnen/resp. föräldrar ska få något straff för detta. Skadestånd eller dyl.
Men måste säga att det var en ganska genial plan för få att klämma lite tutte. Låtsasblod...
Citera
2011-06-14, 21:46
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PapaTom
Riktigt jävla dumt inlägg.

F.ö så tycker jag barnen/resp. föräldrar ska få något straff för detta. Skadestånd eller dyl.
Men måste säga att det var en ganska genial plan för få att klämma lite tutte. Låtsasblod...

Japp, vänta 5-6 år och se vad de gör med tjejerna de lurar då... blir nog bakifrån i ett garage då...
Citera
2011-06-14, 22:11
Medlem
Hahahahahaha! Jag hade seriöst bara föst undan ungarna och skrattat, om jag vore en kvinna dvs. Vet ju inte hur pass gamla dem var dock.
Citera
2011-06-14, 22:14
Medlem
Integral3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsykoBrahe
Vad jag vet om Norra Fäladen så är det Lunds sämsta stadsdel; missbrukare/invandrare/studenter etc.

Att hävda att Norra Fäladen är Lunds sämsta stadsdel är en sanning med modifikation.
NF är otroligt uppdelat. Man kan säga att det är i tre delar.

I den norra/västra delen bor nästan bara barnfamiljer och pensionärer. Där är det väldigt lugnt.
I den östra delen bor nästan bara studenter. Där är det väl en hel del festande men inget mer. Studenter handlar dock främst på Willys och inte på Fäladstorget.
Den södra delen däremot består av miljonprogramslägenheter och hyser en hel del bråkstakar. Dessa byggnader ligger också precis kloss intill Fäladstorget.

Slutsasten vi kan dra är alltså att på Fäladstorget finns det knappt några studenter.
Citera
2011-06-14, 22:18
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integral3n
Att hävda att Norra Fäladen är Lunds sämsta stadsdel är en sanning med modifikation.
NF är otroligt uppdelat. Man kan säga att det är i tre delar.

I den norra/västra delen bor nästan bara barnfamiljer och pensionärer. Där är det väldigt lugnt.
I den östra delen bor nästan bara studenter. Där är det väl en hel del festande men inget mer. Studenter handlar dock främst på Willys och inte på Fäladstorget.
Den södra delen däremot består av miljonprogramslägenheter och hyser en hel del bråkstakar. Dessa byggnader ligger också precis kloss intill Fäladstorget.

Slutsasten vi kan dra är alltså att på Fäladstorget finns det knappt några studenter.
Är det i södra delen som kulturfolket zigenarna bor alltså?
Citera
2011-06-14, 22:27
Medlem
PapaToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Japp, vänta 5-6 år och se vad de gör med tjejerna de lurar då... blir nog bakifrån i ett garage då...

Därför de ska straffas nu...
Citera
2011-06-14, 22:39
Medlem
90ans avatar
Oj oj oj, lär bli hårda straff på det här... typ sitta och fika med en fet soc-kärring och tala ut om människors lika värde för att sedan dra slutsatsen att det var ett pojkstreck som bara gick lite för långt och att de små busfröna har lärt sig sin läxa!
Citera
2011-06-14, 22:46
Medlem
Tallfels avatar
Zigenarpojkar. Jag är på torget ibland och det är bara zigenarnas småpojkar som håller på där.

Minns speciellt en gång då jag var där och en gammal tant hade en liten loppmarknad men inte var där så man bara skulle lämna pengar i en låda. Jag tog något skit för att vara snäll, läste på lappen och la i summan pengar som begärdes. När jag hade gått iväg en bit sprang ett gäng på kanske 8 små zigenarbarn fram och tömde hela lådan och sprang iväg.
Citera
2011-06-14, 22:52
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallfel
Zigenarpojkar. Jag är på torget ibland och det är bara zigenarnas småpojkar som håller på där.

Minns speciellt en gång då jag var där och en gammal tant hade en liten loppmarknad men inte var där så man bara skulle lämna pengar i en låda. Jag tog något skit för att vara snäll, läste på lappen och la i summan pengar som begärdes. När jag hade gått iväg en bit sprang ett gäng på kanske 8 små zigenarbarn fram och tömde hela lådan och sprang iväg.

Det är faktiskt zigenar-MO över de här händelserna.

Låg inte den där Romano Trajo precis i närheten förut?

http://www.sydsvenskan.se/lund/article426527/Romano-Trajo-ska-laggas-ner.html
Senast redigerad av MoLoK 2011-06-14 kl. 23:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in