Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-18, 23:08
Medlem
Kommer jag totaldemolera min pc om jag raderar alla gamla uppdateringar? Det känns som att de sväljer en hel del minne.
Saken är den att min C: disk är liten medans D: och E: är 500gig styck. Nu börjar C: bli fullproppad samt att den är nog full med en massa skit jag inte behöver.
Jag kan inte nånting om datorer annat än att fallout är grymt och internet är nyttigt att ha.
Citera
2011-05-18, 23:50
Medlem
X_surfers avatar
Börja med att köra diskrensning (program -> tillbehör -> systemverktyg -> diskrensning) och se hur mycket den kan frigöra åt dig.
Citera
2011-05-18, 23:54
Medlem
sommarlovs avatar
Kör Ccleaner istället så tas de gamla, onödiga filerna bort, istället för de nya...!
Citera
2011-05-18, 23:56
Medlem
Gjorde precis det men där var bara 22mbit den ville ta bort.
Citera
2011-05-19, 06:31
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Kör Ccleaner istället så tas de gamla, onödiga filerna bort, istället för de nya...!

Citat:
Ursprungligen postat av Caestus
Gjorde precis det men där var bara 22mbit den ville ta bort.

Klicka i alla rutor...
Citera
2011-05-19, 09:53
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Kan du inte utöka partitionen som avser filsystemdisken?

Ta hjälp av ett 3-partsprogram, te.x Partition Wizard.
Citera
2011-05-19, 14:27
Medlem
a5thedmcs avatar
Ett tips är att försöka hitta något som tar upp mer diskutrymme än dina uppdateringar. Kolla i din temp folder brukar ligga en hel del skit där som inte försvinner utan manuellåtgärd.
Citera
2011-05-19, 17:42
Medlem
de blåmarkerade ntuninstallk i c:windows kan du ta bort,nackdelen är att sen kan du inte avinstallera motsvarande uppdatering.

mvh
t
Citera
2011-05-20, 06:53
Medlem
Ccleaner har flera verktyg inbyggt om du tittar runt. De körs separat och INTE samtidigt som man först tror. Du har bara kört den översta verktyget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in