Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-10-09, 21:21
Medlem
KaZibers avatar
Är det tillåtet att komma med meningslösa inlägg i trådar såsom "." osv ??

Anledningen att jag undrar är att jag sett ett antal trådar senaste dygnet innehållande endast punkt.
Citera
2004-10-09, 21:30
Medlem
bodycounts avatar
Edit by bodycount
Citera
2004-10-09, 21:34
Medlem
KaZibers avatar
Det hör iof inte till saken men...
Andra användare som kommit med "opassande inlägg" som "inte hör dit" har fått varningar för det och vart går gränsen igenkligen...?
Lättare att "se över" om någon bara skriver en punkt än om man säger något onödigt verkar det som ?
Citera
2004-10-09, 21:42
Medlem
ahlmans avatar
Det står allt i våra helylle-regler.

www.flashback.org, eller liknande, så får du upp våra regler. Annars kan du ju alltid trycka på "Regler på Flashback Forum" som är en klistrad tråd i varje delforum här.

(Nej - det är inte okej att posta flera inlägg endast innehållandes punkt i följd).
Citera
2004-10-09, 22:07
Medlem
Namblas avatar
I vissa fall kan det ju handla om att användaren har skrivit fel och därför raderat det han/hon skrivit.
Citera
2004-10-09, 22:24
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Jag har, med reservation, för mig att det kan tolkas som att man håller med föregående talare.

Citera
2004-10-09, 22:49
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaZiber
Det hör iof inte till saken men...
Andra användare som kommit med "opassande inlägg" som "inte hör dit" har fått varningar för det och vart går gränsen igenkligen...?
Lättare att "se över" om någon bara skriver en punkt än om man säger något onödigt verkar det som ?

Väldigt off topic, men kan du tala om för en okunnig vad ordet "igenkligen" betyder? Jag har försökt slå upp det, men närmast kommer "egentligen" och det kan väl aldrig vara det du menar?
Citera
2004-10-09, 22:58
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Väldigt off topic, men kan du tala om för en okunnig vad ordet "igenkligen" betyder? Jag har försökt slå upp det, men närmast kommer "egentligen" och det kan väl aldrig vara det du menar?
http://www.google.se/search?hl=sv&q=igenkligen&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=cr%3DcountrySE

"Igenkligen" verkar vara ett uttryck ungdomar av idag använder när de pratar om känsliga saker, såsom bröst, snoppar, ungdomsmottagningen - och cyklar.

Citera
2004-10-09, 23:24
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
http://www.google.se/search?hl=sv&q=igenkligen&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=cr%3DcountrySE

"Igenkligen" verkar vara ett uttryck ungdomar av idag använder när de pratar om känsliga saker, såsom bröst, snoppar, ungdomsmottagningen - och cyklar.

Det verkar som "Igenkligen" är ett vedertaget ord i samhället!
Synd att skolundervisningen är bristfällig, tydligare än så här kan det inte vara.
Skyll nu inte på dyslexismittan, några.
Citera
2004-10-10, 00:11
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Det verkar som "Igenkligen" är ett vedertaget ord i samhället!
Synd att skolundervisningen är bristfällig, tydligare än så här kan det inte vara.
Skyll nu inte på dyslexismittan, några.
Skolans stavningsundervisning är inte vidare bra, iallafall inte i de skolor jag gått i.

Där var det solklart - ska du lära dig stava får du ta saken i egna händer, först och främst. Här lär man sig skriva skrivstil med fina snablar och annat nyttigt...

Ledsen för jättegrov OT här...
Citera
2004-10-10, 00:17
Medlem
.
Citera
2004-10-10, 01:58
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman

HAHAHHAAHAHA

Gött med nåt att skratta åt nu på småtimmarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in