2011-05-23, 02:15
Bannlyst
Som vilket samtalsämne som helst. Brutar dock sällan prata om det med mina kamrater.
Citera
2011-05-24, 15:14
Medlem
Germanofils avatar
Nej. Eftersom de flesta av mina vänner inte är bögar.
Citera
2011-05-24, 18:15
Medlem
Unmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil

Så man måste vara bög för att kunna prata om kläder? Intressant.

Själv pratar jag inte om kläder och stil med mina vänner mest pga att de inte har något intresse. Men vid ett fåtal tillfällen kommer vi in på kläder/stil/mode och jag har bildat mig en uppfattning att de inte har någon större koll inom detta område, tyvärr. Ni ska inte tro att jag är någon expert, för det är jag inte, men jag kan i alla fall konstatera att jag kan mer om mode än dem.
Senast redigerad av Unman 2011-05-24 kl. 18:19.
Citera
2011-05-24, 19:35
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
och du kan bara prata om kläder med dina jämlikar?(see what i did there?)
Citera
2011-05-24, 19:57
Medlem
Germanofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GryningsMytomanen
och du kan bara prata om kläder med dina jämlikar?(see what i did there?)
Antar att du menade det som ett skämt men faktum är att om det är någon av mina manliga vänner jag mot all förmodan skulle prata kläder med så vore det just en av dom som är homosexuella.
Citera
2011-05-25, 10:28
Medlem
Stewie_griffins avatar
Jag pratar kläder med vissa av mina vänner. Det har väl förändrats över tid vilka det är men man pratar ju med folk som har samma synsätt och liknande smak. Om man är intresserad av dyrare kläder("märkeskläder") så kanske inte polaren som bara handlar på Jack & Jones och H&M den man vill prata kläder med.

Annars är det väl som vilket annat samtalsämne som helst, eller?
Citera
2011-05-25, 12:47
Medlem
Magnus.nilssons avatar
Ser verkligen inte att prata kläder med min umgängeskrets, sen varierar det såklart beroende på vilka jag pratar med då min närmsta umgängeskrets har nästan alla en god och snygg stil men i mina andra umgängen, klasskamrater och inte lika tighta vänner så brukar jag undvika det om jag anser att personen inte har någon koll, dvs köper endast för märket.
Sen delar jag inte exakt samma stil som mina närmsta vänner men jag har ändå en uppfattning om vad som är snyggt som vi oftast delar. Därmed ser jag inget problem med att diskutera kläder.
Citera
2011-05-25, 18:42
Medlem
BilboBus avatar
Brukar endast snacka med kvinnliga bekanta, männen brukar oftast vara ointresserade eller se det som fjolligt. Jag älskar och diskutera och skiter i om det är politik, världshunger, kläder eller jpop etc.
Citera
2011-05-31, 12:40
Medlem
Stressoraklets avatar
Ja, med de flesta av mina vänner kan jag prata om kläder. Blir sällan "djupgående" diskussioner dock, om man nu kan ha det om kläder
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in