Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-05-05, 21:39
Bannlyst
Det finns ju

Hitta alla inlägg av X
Hitta alla ämnen startade av X

Varför finns inte

Hitta alla inlägg av X i olika trådar

som listar alla trådar du har postat i? Så man inte ser alla inlägg folk har gjort, utan trådar där folk har postat i.

Jag visste verkligen inte vad jag skulle söka på, så förlåt om detta redan har frågats.
Citera
2011-05-05, 21:42
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afuhren
Det finns ju

Hitta alla inlägg av X

Varför finns inte

som listar alla trådar du har postat i? Så man inte ser alla inlägg folk har gjort, utan trådar där folk har postat i.

Jag visste verkligen inte vad jag skulle söka på, så förlåt om detta redan har frågats.

Det kan du göra redan genom "Hitta alla inlägg av X", sedan in i tråden, klicka på namnet och "Visa alla inlägg i detta ämne" eller vad det heter.
Citera
2011-05-05, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Det kan du göra redan genom "Hitta alla inlägg av X", sedan in i tråden, klicka på namnet och "Visa alla inlägg i detta ämne" eller vad det heter.

Jo jo! Dock så skulle det gå snabbare om det fanns en enda knapp som gjorde detta åt en!

Ot fråga: Hur kan man direkt gå till sin profil? Just nu måste jag söka på inlägg jag har gjort och sedan klicka på - se profil.
Citera
2011-05-05, 21:48
Medlem
epost72s avatar
1. https://www.flashback.org/t1213936

2. Verktygsikonen uppe till höger
Citera
2011-05-05, 21:48
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Jo jo! Dock så skulle det gå snabbare om det fanns en enda knapp som gjorde detta åt en!

Ot fråga: Hur kan man direkt gå till sin profil? Just nu måste jag söka på inlägg jag har gjort och sedan klicka på - se profil.

Muspekaren på ikonen med två verktyg uppe i hörnet brevid "Om flashback", sedan väljer du "Min Profil".
Citera
2011-05-05, 21:50
Bannlyst
Tack till er båda för svaret - nu åter till förslaget om inläggen!
Citera
2011-05-05, 21:57
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Det finns ju

Hitta alla inlägg av X

Varför finns inte

Då har du ju alltid prenumerationer och du kan lätt se när nya inlägg tillkommit i trådarna.

Vill du se var andra postar får du kolla i deras profil men annars låter det lite kartläggning över det hela.
Varför vill du se vilka trådar andra postar i?
Senast redigerad av .ZoeJane. 2011-05-05 kl. 22:00.
Citera
2011-05-05, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Då har du ju alltid prenumerationer och du kan lätt se när nya inlägg tillkommit i trådarna.

Vill du se var andra postar får du kolla i deras profil men annars låter det lite kartläggning över det hela.
Varför vill du se vilka trådar andra postar i?

Inget speciellt behov. Jag tycker bara att det hade förbättrat flashback lite!
Citera
2011-05-05, 22:14
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Inget speciellt behov. Jag tycker bara att det hade förbättrat flashback lite!

Aha du menar som en sorts RSS-Feed? Så fort någon har postat i någon tråd så kan du se det via något form av meddelande?

Förstod inte riktigt först.
Citera
2011-05-05, 22:16
Bannlyst
Citat:
Aha du menar som en sorts RSS-Feed? Så fort någon har postat i någon tråd så kan du se det via något form av meddelande?

Förstod inte riktigt först.

Nej inte som en RSS-feed Bara att man kan trycka på en knapp så ser man alla trådar en människa har postat i! Ungefär som du kan se vilka trådar du har skapat, så borde du kunna se vilka trådar du har postat i.
Citera
2011-05-06, 08:18
Medlem
epost72s avatar
Idag finns:
Hitta alla inlägg av X

Och du känner ett behov av en funktion, Hitta alla ämnen som X gjort inlägg i?
Resultatet skulle visas som trådrubriker.

Jag får lov att säga att det är mycket likt Hitta alla inlägg av X.

Min känsla är att "Hitta alla ämnen som X gjort inlägg i" skulle vara lite meningslöst.
Jaha X har gjort inlägg i den tråden, men vad har denne skrivit.
Citera
2012-03-19, 14:59
Medlem
Alexander857s avatar
Citat:

Är det möjligt? Alltså att man löpande kan se alla inlägg från en eller flera användare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in