Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-11-04, 10:54
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Så länge man har en tv måste man betala licenspengar,och nog fan är det roligare att kolla på film via tvn än datorn

Fråga på Clas Ohlson efter sladd.....

//Crimson
Citera
2012-11-04, 11:21
Medlem
Rodingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Så länge man har en tv måste man betala licenspengar,och nog fan är det roligare att kolla på film via tvn än datorn

Måste och måste... Jag gör det då inte i alla fall, använder min vardagsrums tv som skärm till datorn just i detta nu, jämt och ständigt 176 spänn för politisk korrekt dynga, nej usch! Tvångsfinansiering för sådant som radio och tv är inte rätt heller. Och har man möjlighet att komma undan någon kostnad i vårat skattegalna samhälle så bör man ta den.
Det blir 2112 kronor på ett år, 42 240 kronor på 20 år! Det blir en del, kan man spara till framtida barn istället. Då vet jag ändå en del som kanske hade bara 20 tusen sparat till sig när de blev 18, vissa kanske inget alls. Men det är ju så höga skatter på lön och alla varor och höga bostadspriser också, sen vill ju alla ha en del till lite nöjen och hobbys och grejer, så då blir det kanske inte så mycket pengar kvar. Fast så ska man ju spara till sig själv också.
Citera
2012-11-04, 11:26
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodingen
Måste och måste... Jag gör det då inte i alla fall, använder min vardagsrums tv som skärm till datorn just i detta nu, jämt och ständigt 176 spänn för politisk korrekt dynga, nej usch! Tvångsfinansiering för sådant som radio och tv är inte rätt heller. Och har man möjlighet att komma undan någon kostnad i vårat skattegalna samhälle så bör man ta den.
Det blir 2112 kronor på ett år, 42 240 kronor på 20 år! Det blir en del, kan man spara till framtida barn istället. Då vet jag ändå en del som kanske hade bara 20 tusen sparat till sig när de blev 18, vissa kanske inget alls. Men det är ju så höga skatter på lön och alla varor och höga bostadspriser också, sen vill ju alla ha en del till lite nöjen och hobbys och grejer, så då blir det kanske inte så mycket pengar kvar. Fast så ska man ju spara till sig själv också.

Jag blev lovad att jag skulle slippa matte när jag reggade mig.

//Crimson
Citera
2012-11-04, 11:30
Medlem
Rodingens avatar
Jag kör bara på bra internet i dagsläget, har dock com hem med halvtaskig bild som ingår i hyran. Men det är för det mesta aldrig nåt att se, discovery ingår inte, och är nog inte värt att betala för svenska discovery heller. När HBO väl kommer kan jag nog dock tänka mig att skaffa de kanalerna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in