2011-04-28, 21:43
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CcZer0
fan vad seg sidan är asså.. hur orkar ni ens vänta?
Vem orkar INTE vänta på att få se en film där någon random flikka utför perversiteter?
Äckligt, men fortfarande intressant. Vad får människor att gilla exkrementer?
Citera
2011-04-28, 21:44
Medlem
Jag har kollat lite här och där i klippet, och jag tyckte att allting var helt okej förutom när dom spydde på varandra, det var lite äckligt.

Annars var det helt okej, nu ska jag dra en runk till klippet.

Okej, jag kom faktiskt när den blonda tjejen bajsade på handduken, och nu efteråt känns det faktiskt ganska äckligt.

Men när jag var kåt så kändes det helt okej!
Senast redigerad av Dommigejavmittanv 2011-04-28 kl. 21:52.
Citera
2011-04-28, 21:54
Medlem
tigerbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dommigejavmittanv
Jag har kollat lite här och där i klippet, och jag tyckte att allting var helt okej förutom när dom spydde på varandra, det var lite äckligt.

Annars var det helt okej, nu ska jag dra en runk till klippet.

Okej, jag kom faktiskt när den blonda tjejen bajsade på handduken, och nu efteråt känns det faktiskt ganska äckligt.

Men när jag var kåt så kändes det helt okej!

Citerar Rodney: You sick fuck.

Jag förstår om det gick överstyr. Kåtheten kan ta över så pass att man knullar en ful tjock hona för att få det överstökat.
Senast redigerad av tigerblood 2011-04-28 kl. 21:58.
Citera
2011-04-28, 21:57
Medlem
zamiocs avatar
Okej men nu var frågan om någon kunde ge information vem denna dam är och om det finns "normala" klipp. Någon bör veta något.
Citera
2011-04-28, 22:01
Medlem
david.johnson.wisconsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad får människor att gilla exkrementer?
Dem flesta människor är gjorda av just exkrementer. Kanske en anledning?
Citera
2011-04-28, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerblood
Citerar Rodney: You sick fuck.

Jag förstår om det gick överstyr. Kåtheten kan ta över så pass att man knullar en ful tjock hona för att få det överstökat.

Jag tycker om det mesta när jag är kåt. Grov analporr gillar jag, fisting, tydligen kiss- och bajsporr också.

Jag tycker ni är konstiga som har något emot mig bara för att jag inte tycker likadant som er...
Citera
2011-04-28, 22:07
Medlem
tigerbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dommigejavmittanv
Jag tycker om det mesta när jag är kåt. Grov analporr gillar jag, fisting, tydligen kiss- och bajsporr också.

Jag tycker ni är konstiga som har något emot mig bara för att jag inte tycker likadant som er...

Det är inget emot dig, klart man blir lite nyfiken över hur människor som gillar sånt fungerar.
Inte ofta man stöter på människor som erkänner det.
Citera
2011-04-28, 22:11
Medlem
Orkar inte ens se då jag aldrig varit med om en segare sida... Såg lite i början när de kissade varann i håret, fräscht...
Citera
2011-04-28, 22:12
Medlem
Snorpappers avatar
Fy FAN va go slyna...!!

Brunetten kunde ju dra åt helvete däremot, pattar som hänger nere vid naveln, ofräscht underliv, kass skådis och lika kass engelska..

Men blondinen, cheeezuz.. Råsnygg, underbar horsminkning runt ögonen, fina lökar, ljuvlig fitta, kåtsug i blicken, jag är nog fan kär! Så jävla random med att hon spydde helt plötsligt, dagens garv! Men inpackningen med brun-utan-sol i slutet kunde hon hoppat över, not my taste...
Citera
2011-04-28, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerblood
Det är inget emot dig, klart man blir lite nyfiken över hur människor som gillar sånt fungerar.
Inte ofta man stöter på människor som erkänner det.

Jag är en helt vanlig person, riktigt jävla vanlig.

Detta är något jag inte erkänner för någon, jag håller med alla när dom påstår att kiss- och bajssex är äckligt.
Citera
2011-04-28, 22:18
Medlem
Jag råkade öppna länken 3-4 gånger innan jag kunde kopiera den till en polare.
Lyckligtvis såg jag inget.
Citera
2011-04-28, 22:40
Medlem
District9s avatar
laddas ju fan inte :/

kan någon ge en bättre länk eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto