2011-05-17, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fmemploye
Jag tänker såhär:
Att när vi feminister har tagit över Sverige så är det vi som blir härskare över denna nation och del av världen. Och fan vad vi ska knulla heta, svarta killar då alltså. För inte vill man ju ta i någon ens med tång som hyllar Hitler och som är så bitter över att aldrig få fitta att han börjar starta rastrådar på fb?

Precis. Feminismen är inte en kamp mot "män" i allmänhet - bara vissa män.
2011-05-17, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apmos
text

Väldigt bra inlägg. Håller med nästan till 100% Dock så finns det vissa variationer. Tex om kvinnan har ett barn. Då är hon nästan 100% fokuserad på barnet och vill bara ha en man som tar hand om henne och ungen. Eller när kvinnan börjar bli äldre och ful, då är hon inte lika intresserad av sex längre och hennes prioriteringar förändras, spänning och dynamik är inte lika viktigt längre. Föraktet mot svaga män kvarstår dock intressant nog och kan till och med öka med åren.
2011-05-17, 14:26
Bannlyst
lite läskigt att läsa allt hat mot kvinnor här!

Men det finns två saker vi kan göra:

1. Den vita framtida minoriteten får återpopulera Sverige med kloning (om det funkar då)
2. Man får lära sina barn sunda värderingar.

Svensken som regel lär sina barn sunda värderingar, de ni ser som hänger med araber och negrer är Svenskor från den Svenska underklassen. De har alltid sökt sig till Alkoholist-Johnny eller Heroing-bengt medans nu för tiden är det Arab Achmed med amfetamin påsen och negern med litet huvud.

Personligen är jag från en familj med sunda värderingar och därför har jag inget problem me att vi vita blir minoritet i framtiden, då vi snarare kommer att gynnas av det.
2011-05-17, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elvira88
Fan ni araber är för äckliga alltså. Vi från balkan anpassar oss fort och jag känner mig som svensk. (röstade SD).

Japp åsså fr balkan (BanjaLuka)och röstar sd. antar att det är vår uppväxt att kämpa och anpassa oss. arabsvin kommer aldrig att passa in nånstans.
de är äckliga, smutsiga och stinker incest.
att så många svenskar är av rasistiska åsikter är inte förvånande när de ser en vidrig arab. anledningen att jag röstade på sd var att jag vill få bort vidirga albaner,araber, turkar och annat piss som inte passar in.

säga vad man vill om balkan men de flesta av oss sköter oss och arbetar hårt, både på arbetet och i skolorna.
äckelaraben behöver lära sig två ord: kebab & sallad sen har de gjort sitt i livet.
2011-05-17, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumhuvet

Han var en negerättling till en viss neger vid namn Gannibal, som hämtades från Afrika på beställning av tsar Peter den store som gjorde Gannibal till en statusperson inom ryska elitkretsar. Självklart hade denne Gannibal flera kvinnor på nacken med denna status han innehade som "Tsar Peters neger":
http://en.wikipedia.org/wiki/Abram_Petrovich_Gannibal

Intressant detalj: Gannibal hade först en grekisk fru som han endast lyckats lägra genom tvångsgifte. Hon avskyde nämligen niggern. Henne kastade han i fängelse. Hans andra fru hade svenskt påbrå från Tallinn. Med henne fick han 10+ ungar och var säkert lyckligt gift.

Svenska kvinnor verkar ha en defekt hjärna när det kommer till att välja ut hannar i det sexuella urvalet.
2011-05-17, 15:55
Bannlyst
I just detta fallet har vi mycket att lära av både muslimer och ortodoxa judar
2011-05-17, 17:21
Bannlyst
Det verkar som majoriteten av unga personer är blandade.

Jag borde inte bry mig, jag har själv haft svenska tjejer som flickvänner men att dom drar sig till äckligt fula grova araber är ju fan helt otroligt.

Hjälp mig tänka klart. Varför dras svenska tjejer till grova brunhyade araber? Varför inte mig längre? Är det här nån slags trend eller?

Och varför får fula svarta män alla snygga brudar? Dom behöver bara vistas här i en halv dag innan dom får en jävligt het tjej efter sig.

Jag måste säga det här, svenska tjejer har blivit konstiga. Man behöver inte ställa dom till svars, dom lär nog alla bli rejält straffade av dom grova kurderna förr eller senare..
2011-05-18, 00:19
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannko
lite läskigt att läsa allt hat mot kvinnor här!

Men det finns två saker vi kan göra:

1. Den vita framtida minoriteten får återpopulera Sverige med kloning (om det funkar då)
2. Man får lära sina barn sunda värderingar.

Svensken som regel lär sina barn sunda värderingar, de ni ser som hänger med araber och negrer är Svenskor från den Svenska underklassen. De har alltid sökt sig till Alkoholist-Johnny eller Heroing-bengt medans nu för tiden är det Arab Achmed med amfetamin påsen och negern med litet huvud.

Personligen är jag från en familj med sunda värderingar och därför har jag inget problem me att vi vita blir minoritet i framtiden, då vi snarare kommer att gynnas av det.

Gynnas, som vita i Zimbabwe?
2011-05-18, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Det bästa vore om alla sket i var folk kom från, ingen bryr sig om vilka folk som är bättre eller sämre och alla dejtar vem som helst, tyvärr är det nog en utopi då det finns för många puckon som inte vill ha en sådan värld.
Du klagar på att människan är människa? Att vara tolerant och inte bry sig om etnicitet i ett mångkulturellt samhälle är som att komma med intellektuella argument mot en våldsman, dömt att misslyckas. Eftersom andra människor grupperar sig etniskt måste du svara med att gruppera dig etniskt. Annars står du ensam mot grupperade människor.

Det här är ett uråldrigt beteende vi människor bär på. Därför att det fungerar. Därför att de som inte gjorde så inte finns mera. Enkel genetik.

Det handlar inte om bättre eller sämre. Det handlar om att fortplanta sig och ge sin avkomma bra förutsättningar. Och det problemet löser du bäst om du grupperar dig etniskt. Förutsatt att det finns andra etniciteter som grupperar sig etniskt i din närhet.
2011-05-20, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apmos
blabla

Vilken fin saga.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuff datakille
Det fetmarkerade går inte ihop.

Du skrev att du tycker att det finns många fina svenska killar.... och du har denna inställning. Föreställ er då vad de mängder av svenska tjejer som inte tycker det tänker?

Sista du skriver där... oavsett hur fin personlighet x har. Oavsett hur fin personlighet en svensk kille har så..?

Det jag vill fråga dig är om det är möjligt för svenska kvinnor att vara förrädare?

Vad är det du inte förstår?
Jag pratar om attraktion. Oavsett hur fin personlighet någon har vill man (de flesta) attraheras av personen man ligger med. Jag frågade Adam Geller om han hade legat med tjejen jag länkade till om hon hade en fin personlighet.

Det fetmarkerade går ihop, tänk efter. Jag bryr mig inte om snubben är född/uppvuxen i USA, Gambia eller Sverige. Så länge jag attraheras av honom. Get it? Huh?
2011-05-20, 18:47
Medlem
Lantbruks avatar
Hear, hear

Citat:
Jag tänker såhär:
Att när vi feminister har tagit över Sverige så är det vi som blir härskare över denna nation och del av världen. Och fan vad vi ska knulla heta, svarta killar då alltså. För inte vill man ju ta i någon ens med tång som hyllar Hitler och som är så bitter över att aldrig få fitta att han börjar starta rastrådar på fb?

Här gör du två saker:

1: Du omyndigförklarar, indirekt, (åtminstone feministiska) svenska kvinnor, då du med all önskvärd tydlighet bevisar vilken brist på plikt och ansvar, gentemot nationen, som kännetecknar er.

2: Därmed bekräftar du också att det ligger någonting i misogyna rasisters resonemang.

När nordiska, eller europeiska, kvinnor - som de första kvinnorna i världen, bör påpekas - för första gången i världshistorien, i princip, åtnjuter samma rättigheter och friheter som deras män (ett resultat som uppnåtts, bl.a., på grund av att vi svenska, nordiska eller europeiska män - som de första männen i världen, bör påpekas - tillåtit detta), så agerar vissa av er kvinnor på ett sätt som kan få vilken man som helst att bli kvinnofientlig. Friheten, som givits er, använder ni för att undergräva den svenska nationen och förnedra de svenska männen, det vill säga; ni agerar, helt medvetet, MOT den nation och MOT de män som skapat, och därefter upprätthållit, världens mest jämställda samhälle, könen emellan.
Inte nog med det, ni gör det av högst ytliga skäl ("svarta män är heta och har stora kukar", typ), och det värsta av allt är kanske att ni därmed understödjer en utveckling där kvinnofientliga kulturer och folkslag släpps in i landet och tillåts forma samhället, vilket KOMMER att leda till minskad jämställdhet, könen emellan.

Det är alltså ni väljer att förvalta Sverige.(?)

Så grattis, nu föddes ytterligare en misogynist(/undertecknad) .
Senast redigerad av Lantbruk 2011-05-20 kl. 18:50.
2011-05-20, 19:42
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantbruk
Hear, hear

Citat:
Jag tänker såhär:

Här gör du två saker:

1: Du omyndigförklarar, indirekt, (åtminstone feministiska) svenska kvinnor, då du med all önskvärd tydlighet bevisar vilken brist på plikt och ansvar, gentemot nationen, som kännetecknar er.

2: Därmed bekräftar du också att det ligger någonting i misogyna rasisters resonemang.

När nordiska, eller europeiska, kvinnor - som de första kvinnorna i världen, bör påpekas - för första gången i världshistorien, i princip, åtnjuter samma rättigheter och friheter som deras män (ett resultat som uppnåtts, bl.a., på grund av att vi svenska, nordiska eller europeiska män - som de första männen i världen, bör påpekas - tillåtit detta), så agerar vissa av er kvinnor på ett sätt som kan få vilken man som helst att bli kvinnofientlig. Friheten, som givits er, använder ni för att undergräva den svenska nationen och förnedra de svenska männen, det vill säga; ni agerar, helt medvetet, MOT den nation och MOT de män som skapat, och därefter upprätthållit, världens mest jämställda samhälle, könen emellan.
Inte nog med det, ni gör det av högst ytliga skäl ("svarta män är heta och har stora kukar", typ), och det värsta av allt är kanske att ni därmed understödjer en utveckling där kvinnofientliga kulturer och folkslag släpps in i landet och tillåts forma samhället, vilket KOMMER att leda till minskad jämställdhet, könen emellan.

Det är alltså ni väljer att förvalta Sverige.(?)

Så grattis, nu föddes ytterligare en misogynist(/undertecknad) .

Signalen detta sänder är att svensk jämställdhet är något dåligt...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in