2011-04-28, 13:34
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Barnbarn finns också med i bilden, d.v.s. hennes barn har egna barn. Kvinnan är kapabel nog att begå brott och då är hon kapabel nog att stå för det. Om hon har skyddad identitet gör ingen skilnad för mig. Om hon vill spela brottsoffer så får hon sluta upp med att vara kriminell.

Sedan funderar jag på om inte kvinnan är svensk. För den sedvanliga SD-gruppen har inte gått i gång ännu. Det är ju skillnad på brott och brott för många SD-anhängare.

Så lätt är det nog inte att ta reda på etniciteten. Med tanke på att hela klanen med åtskilliga barnbarn är inblandad finns det i princip inget utrymme för att de skulle vara svenskar. Gissar även att det påstådda mordförsöket är hittepå (ev med läkares hjälp) - förmodligen räckte sagan ändå till ett PUT.
Citera
2011-04-28, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Sedan funderar jag på om inte kvinnan är svensk. För den sedvanliga SD-gruppen har inte gått i gång ännu. Det är ju skillnad på brott och brott för många SD-anhängare.

Och de är mera precist?
Citera
2011-04-28, 18:01
Medlem
Rostiga.Sheriffbrickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombox
Och de är mera precist?

Ja tydligen får man inte tycka att det är fel när det kommer hit parasiter från andra länder utan bara bli uprörd när det handlar om svenska bedragare, men importen av parasiter måste fortgå till varje pris och att ens bli uprörd av att det kommer hit smuts borde straffas med döden enligt PK-horor.
Citera
2011-04-28, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Starsprinkle...
Kvinnan lever under skyddad identitet, så att ta reda på vem hon är och skriva ut det här är ingen bra idé. Det finns barn med i bilden också!

Då är det ju nästan ännu större anledning att skriva ut adressen då hon knullat upp skattebetalare, det bör straffas....
Citera
2011-04-28, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tombox
Och de är mera precist?

Att när invandrare t.ex misshandlar en Svensk så är det väldigt hemskt, men om en Svensk misshandlar en invandrare så har denne förtjänat det genom att vara invandrare, så jag antar att det är vad killen tänker på.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in