2011-04-26, 20:14
Medlem
Hejsan!!!
Jag vill ha främst större bild till min pc. Kanske sådär 40 tum eller mer. jag har en annan bra benq skärm som jag kör på oftast så det är ingen fara med att den stora skärmen skall ha optimala förhållanden för pc. Jag har inte så mycket deg så vad kan man få för kanske 7 000 sek och neråt undrar jag. Sedan undrar jag om jag skall skaffa en stor lcd-tv, eller skall jag satsa på en liten projektor istället. Det finns ju sådana för 2000 nu. Blir det skappt med pc och projektor när man jobbar i windows?
Citera
2011-04-26, 20:16
Medlem
APPRENTICEs avatar
mja inte med projektor.. men du kan leta efter en tv annars... så kopplar du det bara via HDMI..
Citera
2011-04-27, 10:07
Medlem
Jag förklarade mig kanske dåligt. jag vill alltså ha tips på vilka tv, eller projektorer som är mest prisvärda för uppgiften. Så många tum som möjligt. Vill ha många tum, men har inte så mycket kosing.
Citera
2011-04-28, 19:55
Medlem
Kom igen här vill jag ha svar. Vilka är de bästa stora skärmarna att använda som datormonitor för en rimlig peng. Låt oss säga 5-8k och 30-60 tum.
Citera
2011-04-29, 02:22
Medlem
ArneWises avatar
Har tips på ett företag som säljer riktigt billiga LCD-tv's (Läs: <5000 för 46"), dock tycker många att det är kass kvalitét. Den jag har är jag dock nöjd med. Vill inte göra reklam för dem på forumet dock, så skicka PM så ska jag skriva vad jag har också.
Citera
2011-04-29, 15:19
Medlem
Finns det någon enkel sladd som man kan koppla datorn till den gamla sony tjock-tvn?
Kanske scart i ena änden och dvi i andra eller vad vet jag. Jag antar att upplösningen blir vidrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in