Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
Hon hade Win7 i pirat version och gjorde update sa den blev ju bara svart bakgrund och det klassiska Copy bla bla.
- du menar den versionen som du installerade åt henne?
Men kopte OEM version till henne och kommer hem till min fasa bara for att se att hon har provat kora OEM direkt.
- Man kan inte köpa en OEM licens, det är något som följer med maskinen, har du betalat pengar för den utgåvan så måste den "trillat ur lastbilen"
du bör nog vända dig till denna forumdelen istället:
https://www.flashback.org/f17
Jo det var hon som gjorde den updaten pa sin piratversion, Da jag gick sjalv ner till en Dator butik har nere som jag ar kund i sedan lang tid och fragade da rent ut om dom hade en OEM skiva att salja och vips sa gjorde dom det sa omojligt ar det ej.
Sedan sager jag igen, Den versionen som jag vill lagga in nu ar den "rena" version (alltsa OEM skivan) Men det verkar som att det ej funkar att lasa skivorna och sedan undrar jag som en galning varfor den oppnar som den gor. Verkar som inte att det finns drivrutiner som skall anvandas...
Sedan sa glomde jag att saga att varje gang jag testar nu sa far jag svaret av
Windows bootmanger Attjag skall satta in Installation skivan och starta om och reparera...
Men detta ar ju lite svart da jag ej har lasare och sedan har jag ju inte en aning om vart skivan som anvandes till pirat version finns i varlden...
Statusen pa fel med ar : 0xc000000f
Nagon som blev lite klarare?
Ps Nej det handlar verkligen ej om fildelning nu och darfor valde jag att lagga denna trad i Windows delen..