Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Nu tycker jag vi glömmer denna låten helt. Vill inte höra skiten i skämtsyfte som Friday och jag vill absolut inte höra skiten som sommarplåga. Texten är värdelös och beatet är minst lika dåligt.
Objektivt dålig.
Vi får väl se. Nu tycker inte jag den är jättebra, men den har ändå rullat på P3 ett par veckor(dagar?), så det finns risk att den sätter sig hos folket.