2011-04-21, 18:18
  #13
Medlem
Hkarns avatar
Nu tycker jag vi glömmer denna låten helt. Vill inte höra skiten i skämtsyfte som Friday och jag vill absolut inte höra skiten som sommarplåga. Texten är värdelös och beatet är minst lika dåligt.

Objektivt dålig.
Citera
2011-04-21, 21:03
  #14
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Nu tycker jag vi glömmer denna låten helt. Vill inte höra skiten i skämtsyfte som Friday och jag vill absolut inte höra skiten som sommarplåga. Texten är värdelös och beatet är minst lika dåligt.

Objektivt dålig.

Vi får väl se. Nu tycker inte jag den är jättebra, men den har ändå rullat på P3 ett par veckor(dagar?), så det finns risk att den sätter sig hos folket.
__________________
Senast redigerad av majty 2011-04-21 kl. 21:06.
Citera
2011-04-22, 12:40
  #15
Medlem
Chilla-Galets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Om du har tur så finns Rockklassiker i din stad, då slipper du allt fjortisskit.
Jovisst men det är en klen tröst då rockklassiker iof spelar bra musik men samma låtar om och om igen.
Citera
2011-04-22, 22:37
  #16
Medlem
mishimas avatar
Jag gillar rösten och han har ett skönt flyt i sången. Tänk om vi hade sluppit dunkadunka-soundet i bakgrunden och istället haft ett band som hade kompat med lite blås, gitarr och trummor. Då kanske det hade kunnat bli något.
Citera
2011-04-23, 19:17
  #17
Medlem
RonaldoUtds avatar
Varför finns inte den här låten någonstans? Varken Spotify eller hans Myspace. Youtube orkar man ju inte ladda från mobilen hela tiden.
Citera
2011-04-23, 20:24
  #18
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Nu tycker jag vi glömmer denna låten helt. Vill inte höra skiten i skämtsyfte som Friday och jag vill absolut inte höra skiten som sommarplåga. Texten är värdelös och beatet är minst lika dåligt.

Objektivt dålig.

Instämmer helt, fyfabian alltså.
Citera
2011-04-25, 17:10
  #19
Medlem
Inte.viktigts avatar
Riktigt dålig låt, men jag har tyvärr redan märkt att den har blivit en stor hit bland fjortisar och äckliga överklassungar.
Citera
2011-04-26, 12:50
  #20
Medlem
Gertrud1s avatar
Den är ju asbra, man kan inte sitta still.

Sedan texten är ju klockren - en kille som hundar för sex.
Sedan kanske jag inte tycker att det passar ihop då det är så positiv energi i musiken.

Skit samma - jag dansar.

Man kanske inte behöver vara så pretentiös jämnt?
Citera
2011-04-26, 18:59
  #21
Medlem
TheMentalitas avatar
Äh ner med fötterna på jorden igen hörrni!
Tycker den är riktigt skön att lyssna på, som sagt man måste inte vara så pretentiös jämt som talaren över mig sammanfattade det så bra!
Jag är i princip säker på att det blir en sommarplåga, dock vore det tråkigt om den blev helt uttjtjatad (iofs kommer jag lyckas med det på egen hand ändå).
Citera
2011-05-01, 00:33
  #22
Medlem
RonaldoUtds avatar
Tyckte texten var skön eftersom den hade en ironisk toutch. Men efter att ha sett den officiella(?) videon så tycker jag den mest är töntig.
http://www.youtube.com/watch?v=qQqKBr0cf7Q&feature=youtube_gdata_player
Citera
2011-05-02, 02:52
  #23
Medlem
kan bekräfta att det kommer bli sommarplågan då jag spenderade valborg i lund för fjärde året. Av egen erfarenhet vet jag att det som hörs där kommer bli sommarplågan! Den eller Swedish House Mafias nya låt! Ha det gött!!
Citera
2011-05-03, 14:58
  #24
Medlem
Tycker den är bra av den enkla orsaken att den lyfter fram det motsägelsefulla (med en ironisk touche) i dagens mansroll - å ena sidan tjat om genus, hqbt och jämställdhet å andra sidan krav på macho.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in