2011-04-20, 02:14
Bannlyst
Är det bara jag som har hört om denna cykelmannen? Han säljer tydligen droger och langar sprit till minderåriga i huvudstaden och är nu efterlyst? Någon som köpt av honom eller som vet vem han är?
Citera
2011-04-20, 04:48
Bannlyst
Är det popallan?
Citera
2011-04-21, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Är det popallan?
Nej.
Citera
2011-04-21, 17:08
Medlem
fy fan, jag fattar inte såna människor. undrar vad dom skulle säga om nån sålde till deras barn? och speciellt om just deras barn for illa. vissa lagar behöver inte skrivas på papper, det bara är så. eller hur?
Citera
2011-07-09, 09:34
Medlem
warums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramnalle
fy fan, jag fattar inte såna människor. undrar vad dom skulle säga om nån sålde till deras barn? och speciellt om just deras barn for illa. vissa lagar behöver inte skrivas på papper, det bara är så. eller hur?
Nu är det så att den här killen har inga barn och vad jag vet så ser det ut som han inte kommer skaffa några heller. Han var en klottrare förut och säljer inte droger, utan bara tobak och alkohol. Jag har träffat han och han verkar vara lite ostabil. Han har förövrigt ett konto här på flashback

Det är inte jag om ni skulle tro det.
Citera
2012-01-19, 21:01
Medlem
-abloys avatar
Nu har han torskat
Citera
2013-11-19, 13:45
Medlem
MillerMullers avatar
Idag var det en artikel i "Mitt i Södermalm" som handlade om en 11-årig (!!!) tjej varit på kalas hos cykelmannen och sedermera upphittats på stan med 2 promille i kroppen.

Mer info om vår företagsamme motionär?
Citera
2013-11-23, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillerMuller
Idag var det en artikel i "Mitt i Södermalm" som handlade om en 11-årig (!!!) tjej varit på kalas hos cykelmannen och sedermera upphittats på stan med 2 promille i kroppen.

Mer info om vår företagsamme motionär?

Jag läste också om honom i någon tidning.
Tydligen är han frisläppt i väntan på rättegång och kan fortsätta sina sprit och knarkorgier där hann super och drogar ner barn så unga som 10-11 år.
Om han inte kommer häktas fram till rättegången efter dessa nya uppgifter så är något fruktansvärt fel med rättssystemet å andra sidan bllir man knappt förvånad över något längre.

I artikeln stod även att nästan alla ungdomar och tonåringar på Södermalm vet vem denna person är.
Med tanke på att han upprepar sina brott gång på gång trots tidigare straff och anhållningar visar enligt mig att han är psykisk sjuk och behöver vård...på sluten avdelning i resten av sitt liv!!

Sorry för eventuella stavfel skriver från en gammal mobil med världens mimsta display.
Citera
2015-04-19, 08:55
Medlem
Någon som vet vad som hände i efterhand? Blev han åtalad mm. ?
Citera
2015-06-20, 13:44
Medlem
Fried81s avatar
Han dömdes till fängelse i sex månader. UR sände en intressant dokumentär om detta.

http://urplay.se/Produkter/187065-Barnaministeriet-dokumentar-Cykelmannen-och-langningen
Citera
2025-09-26, 23:54
Medlem
para.finnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Han dömdes till fängelse i sex månader. UR sände en intressant dokumentär om detta.

http://urplay.se/Produkter/187065-Barnaministeriet-dokumentar-Cykelmannen-och-langningen

Huvudvittnet, en fd elev på Katarina Norra skola som uppmuntrades av en fritidsledare att berätta fritt för polisen om sin storslagna alkoholkonsumtion och därefter uppmuntrades att berätta fritt om andra barn som skulle kunna tänka sig att berätta fritt om den så kallade Cykelmannen, dömdes nyligen till fängelse i sex år och sex månader efter att själv ha sysslat med storskalig langning. Det återstår att se om Utbildningsradion kommer att sända en intressant dokumentär om det fallet också.

(FB) 25-årig Södermalmskvinna dömd till 6,5 års fängelse för narkotikabrott och vapenbrott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in