Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-16, 13:56
Medlem
Tramp-Popes avatar
Hur ändrar man så att datorn inte hamnar i viloläge när man går afk? Asså min datorn hamnar i viloläge när den står i typ 1 timme utan att jag rör den.
Citera
2011-04-16, 14:01
Medlem
DollarMakers avatar
kontrollpanelen>energi alternativ>redigera schemainställningar där har du olika alternativ
välj ALDRIG där.
Citera
2011-04-16, 14:01
Medlem
micaeles avatar
Control Panel -> Power Options (eller motsvarande på svenska)
Citera
2011-04-16, 14:04
Medlem
Tramp-Popes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DollarMaker
kontrollpanelen>energi alternativ>redigera schemainställningar där har du olika alternativ
välj ALDRIG där.

Tack
Citera
2011-04-16, 14:07
Medlem
Så jävla onödigt av mig att jag ska påpeka det här nu men jag gör det delvis för din egen del TS. Hade du sökt på google hade du hittat lösningen ungefär lika enkelt men definitivt snabbare
Citera
2011-04-16, 16:19
Medlem
I-R-Baboons avatar
Jag ställer in min dator att inte gå till viloläge när jag inte använder den eller stänger locket, Men efter en timmes användande beslutar min dator sig att återställa alla inställningar till default läge, Varrför?
Citera
2011-04-16, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av david0ff
Så jävla onödigt av mig att jag ska påpeka det här nu men jag gör det delvis för din egen del TS. Hade du sökt på google hade du hittat lösningen ungefär lika enkelt men definitivt snabbare
jag tvivlar på det. han fick ju svar efter 3 minuter, och det kan vara krångligt att söka på nätet efter sånt här för att det finns inte så många svenska sidor på internet, så man får söka på engelska, men vem vet vad viloläge betyder på engelska, ingen
Citera
2011-04-16, 21:22
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david0ff
Flashback är ett Google med personliga svar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in