Flashback bygger pepparkakshus!
2011-04-14, 22:12
Medlem
Sno.okeNs avatar
Det är så att när jag sätter på datorn så startar den aldrig utan kommer till Windows och sen laddar den sedan kommer de upp en svart sida där jag kan välja olika startlägen såsom starta Windows normalt, felsäkert läge, med nätverk och kommandotolk. Men när jag ska välja ett start läge så har det ingen betydelse vad jag väljer då datorn bara startar om sig själv ändå..

Hoppas ni förstår och att ni kan vägleda mig till hur jag kan få det att funka!

~S.
Citera
2011-04-16, 17:30
Medlem
jahapp dedär brukar hända när man har kvaddat den fullständigt sa en vän till mig. Pröva gå in i bios sätt cdläsaren som bootprio 1 och innstallera operativsystemet igen.Funkade för mig... om detta är windows 7 ta bort gammal data te:x aggresivt virus när du ska välga var du vill innstallera windows 7 klicka på format på alla hårddiskar. Hoppas detta hjälper eller nogon annan som vet ett bättre förslag...
Citera
2011-04-16, 17:42
Medlem
Japp, det är bästa lösningen om du redan har backup. Andra lösningar varierar beroende på vad han råkat ut för och det vet är lättare att avgöra om han skriver vad han gjorde innan.

Windows har blivit korrupt av tex virus, Win Uppdate när något går snett eller annat som uppdaterats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in