2011-04-14, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av durtmeister
har en bekant som känner en slampa som lät hennes polare(minderårig) ligga med en 30+ och skulle utpressade sen men 2 av de medverkande fick sen kalla fötter dagarna innan.

Jag tror inte på den här historien, om din bekants bekant polare (tre led). Om h*n verkligen var beredd att ligga med en 30+ för att få pengar, hade ju h*n kunna polisanmäla och få skadestånd för våldtäkt mot barn, helt lagligt.

Men det här är med all säkerhet en skröna.
Citera
2011-04-15, 01:53
Medlem
Ockletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdad
Hur tänkte du där.... Du hyllar alltså människor som varit fullt medvetna om ett antal pedofiler och deras önskemål om att sexuellt antasta/ofreda/våldföra sig på barn men låtit bli att anmäla dessa, för att kunna åka på resor till Thailand etc. De har ju då snarare fungerat som en slags hallickar...
Men vad ska man anmäla dessa personer för? De har ju tydligen inte gjort något brott förutom att pratat med en påhittad person på internet. Och om det åker dit, så kommer det nog inte kosta dem mycket. Men om du pressar dem på pengar då kostar det.
Citera
2011-04-15, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Om nu det Aftonbladet skriver stämmer är det inget annat än fördjävligt! Att för personlig vinning utpressa pedofiler och låta dem kunna härja vidare efter är ett svek mot tidigare och framtida offer.

Kräk och avskum, en skam för rörelsen. En skam för vårt folk.

Tänkte också så först, men hade dem aldrig gått ut på internet undercover från första början hade heller inga pedofiler satts fast.

Varför går inte alla i tråden och letar rätt på lite pedofiler och anmäler? Dem här personerna avskräckte iallafall pedofilerna. Nu vet man att det finns utpressare och inte bara polsen.
Citera
2011-04-15, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Är det lätt att söka fram pedofiler på nätet? Varför gör inte polisen det om det är lätt? Jag tror att de flesta går igång på Neandertalarnivå för att det är pedofiler inblandade. Idioter som utpressar är inte bättre än folk som följer svensk lag bara för att de som idioterna utpressade är pedofiler. Det var ju inte så att utpressarna gjorde detta för att hjälpa barnen, tvärtom, de gjorde en ekonomisk vinning på barnens utsatthet. Med andra ord är de nästan lika vidriga as som pedofilerna själva.

Och varför fick då dessa personer tag på dessa pedofiler som inte du och jag kan få tag på? De hade ju hursomhelst aldrig letat rätt på dessa personer om inte pengaintresset fanns där så effekten blir precis densamma.

Sen gjorde dem nog inte det här för att hjälpa barnen, men så blev effekten, nu känner ju alla pedofiler till att det dessutom finns utpressare att akta sig för. Och att de gjorde vinning på det här var inte på barnens bekostnad, tvärtom!
Citera
2011-04-15, 08:00
Medlem
Och nu kan jag avslöja namnet på målsägande. Har fått det av Tingsrätten så det är 100% bekräftat.

Här finns en bild http://arneenoc.se/karl.htm
Längst upp till höger står en snubbe med samma namn. Det finns bara en person i Sverige med detta namn.
Citera
2011-04-15, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Och nu kan jag avslöja namnet på målsägande.

Vi brukar inte hänga ut målsägare utan att ha goda skäl för det. Vilket är ditt?
Citera
2011-04-15, 09:56
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefen1
Och nu kan jag avslöja namnet på målsägande. Har fått det av Tingsrätten så det är 100% bekräftat.

Här finns en bild http://arneenoc.se/karl.htm
Längst upp till höger står en snubbe med samma namn. Det finns bara en person i Sverige med detta namn.
Är man förvånad över att han är svenne? Så jävla typiskt dom barnskändarna.. Måste ligga i deras gener...*sarkasm för dom som inte förstod*
Citera
2011-04-15, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobe
Vi brukar inte hänga ut målsägare utan att ha goda skäl för det. Vilket är ditt?

Vi? Vem har vart här längst, du eller jag? Du är en rookie och ska bara läsa. Skälet är att han är en misstänkt pedofil.

Tänk om det är så att han blivit tagen i en barnporrhärva och i samband med det berättade för polisen om utpressningen när det endå var kört för han. Jag har ju lite mer kunskap än dig om fallet.
Citera
2011-04-15, 10:10
Medlem
durtmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jacobe
Jag tror inte på den här historien, om din bekants bekant polare (tre led). Om h*n verkligen var beredd att ligga med en 30+ för att få pengar, hade ju h*n kunna polisanmäla och få skadestånd för våldtäkt mot barn, helt lagligt.

Men det här är med all säkerhet en skröna.
Denna bekanta var jag nära polare med förut och de andra inblandade har jag träffat några gånger.
Men om du ska tro det är ju helt upp till dig.
Citera
2011-04-15, 10:33
Medlem
d03ahs avatar
http://www.facebook.com/profile.php?id=1079345665 - Micke Karlsson

Han ser ut som en guldfisk...
Citera
2011-04-15, 10:57
Medlem
juttes avatar
http://www.facebook.com/profile.php?id=1079345665#!/deegan1234 sista inblandade från släkten
Citera
2011-04-15, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jutte
Så nu bekräftat av en polare på orten att det rör sig om den släkten, mothander

De är tvättäkta whitetrash rikta parasiter i samhället som vägrar jobba

1-2 personer i deras STORA familj som jobbar resten är arbetsVÄGRANDE socialbdragstagare.

senaste året/åren har dom som aldrig någonsin haft pengar eller jobb åkt på dyra semestrar
köpt nya bilar o nån husvagn byggt altaner o köpt nya ipods o grejjer.

hoppas verkligen deras socialbidrag dras in nu när det visas sig att dom tjänat grova pengar på utpressning,

jag sätter dom i samma fack som pedofilerna själva, kanske t.o.m ett snäpp lägre, för dom skaffar sig alltså vetskapen om pedofilerna o pressar dom på pengar istället för att sätta dit dom.

man kan ju inte låta bli att undra hur många barn som blivit utsatta för dessa pedofiler p.g.a utpressarnas sug efter pengar är större än viljan att sätta dit dom, tragiskt mycket tragiskt o ett ansvar som utpressarna får leva med.

Bra att du vet vad du snackar om med tanke på att alla utom dom som är minderåriga jobbar....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in