Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Jaha, och hur har dom bevisat att det var pedofiler? För att någon sagt det eller...?! Aldrig tänkt på att lagen skall ha sin gång om det är pedofiler det talas om?
Jag har inte hängt ut någon som pedofil, men det är vad diskussionen handlar om. Så jag diskuterar teoretiskt om ämnet att pedofiler skulle blivit utpressade.
Citat:
Inte funderat över om det är pedofiler dom har pressat så har de sett till att barn blir utsatta för ett mycket grovt övergrepp? Inte funderat på att dom kan ha helt fel och det är helt oskyldiga som har blivit pressade på pengar för att inte utmålas som något dom inte är. Det måste finnas hur många åtalspunkter som helst här. Hoppas dom får skaka galler i minst en halv evighet.
Hur troligt är det att oskyldigt folk skulle ha betalt pengar för att slippa anklagas för pedofili när de vet att det inte finns några bevis mot dem? Inte särskilt. Men som sagt, jag diskuterar bara teoretiskt och utgår från att de utpressat verkliga pedofiler som sökt sexuell kontakt med barn under 15.
Citat:
Ursprungligen postat av Aposteriori
Genialt?? Menar du att det är genialt att medverka till att barn blir utsatta OM det är pedofiler dom har pressat på pengar?
Förklara för mig hur barnen på något sätt blivit utsatta på grund av utpressningen. Det snarast tvärtom.
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Instämmer!!
har man möjlighet att på nåt vis stoppa såna brott så SKA man göra det!
har man möjlighet att på nåt vis stoppa såna brott så SKA man göra det!Du kan stoppa några pedofiler själv!? Om du kör exakt samma taktik som utpressarna gjorde, eller hur?