Citat:
Ursprungligen postat av MadShitz
jag hade inte köpt någon av de då du kommer betala ett för högt pris för falska skor...
du hittar förmodligen inte de skorna i någon av pradas kollektioner och hemsidan ser för jävlig ut för att kunna sälja high end-skor...
OnT: de är svinfula, köp inte
Du vet inte vad du pratar om. Dessa skor finns i Pradas kollektioner. Jag har handlat Prada från denna sida tidigare och de är inte falska.
Falska prada skor har jag köpt i thailand och du behöver bara känna på kvalitén och ta på dig skorna för att förstå att de är falska. Kastade bort de skorna jävligt fort, sämsta skoköp jag gjort men de kostade inte många dollar heller.
Riktiga Prada skor håller betydligt längre kontra alla skitskor för 500kr. Därför blir det inte så mycket dyrare i långa loppet. Köp ett par skor för 500 och de är fina i 3 månader max. Själv har man en gång gått runt i ett par parda i 2år innan de började bli slitna på utsidan, men fortfarande lika sköna på insidan.
Och ni som inte gillar vita sneakers länka gärna till ett bra skor i sommar av hög kvalité som ni gillar istället för att bra gnälla.
En del tips var bra.
Paul Smith har jag inte provat personligen men jag har hört att de ska vara bra.
http://www.paulsmith.co.uk/shop/paul-smith-mens-shoes-390/paul-smith-shoes-plum-trainer-sdxd-g265-kar-w1/product.html